زمان ارسال آثار به جایزه ادبی شعر کیش تمدید شد



نغمه مستشار نظامی، دبیر هنری پنجمین جایزه ادبی شعر کیش گفت که با توجه به استقبال خوب متقاضیان، زمان ارسال آثار به جایزه ادبی شعر کیش تا ۳۰ مهر تمدید شد.

 
به گزارش صبح ساحل، نغمه مستشار نظامی، در ادامه افزود که امسال علاوه بر 2موضوع خلیج فارس و کیش؛ موضوعات ایران ما و گردشگری و دلاوران ایران نیز به جشنواره اضافه شد که این موضوعات نیز مورد استقبال قرار گرفته و اشعار زیادی با این مضامین ارسال شده است.
وی درخصوص داوران پنجمین جایزه ادبی شعر کیش، نیز گفت که داوران این جشنواره، آقایان رضا رفیع، علی محمد مودب، علیرضا قزوه، محمد اکرامی‌فر، افشین علا و مصطفی محدثی خراسانی آثار ارسال شده را داوری می کنند.
مستشار نظامی در ادامه عنوان کرد که شاعرانی از کشورهای روسیه، اوکراین و هندوستان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و بیش از 350 اثر از سراسر کشور به دست ما رسیده است.
دبیر هنری جایزه ادبی شعر کیش در ادامه اضافه کرد که از دیگر اتفاقات رویداد امسال حضور بخش ترانه در پنجمین جایزه ادبی کیش است و در نهایت بهترین ترانه‌های این جایزه در قالب سرود رسمی کیش اجرا خواهند شد.
 بخش‌های شعر نو و کلاسیک نیز همانند دوره های گذشته در پنجمین دوره حضور دارند و استقبال بسیار خوبی نیز از بخش شعر طنز انجام شده است.
دبیر هنری پنجمین جایزه ادبی شعر کیش افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا سی ام مهر به آدرس پست الکترونیکی kishpoetryfest@gmail.com یا نشانی poetnmn@ در فضای مجازی ارسال کنند.
درج مشخصات کامل و آدرس، شماره تماس و نشانی پست الکترونیکی صاحب اثر در ابتدای هر شعر الزامی است.
براساس اعلام دبیرخانه پنجمین جایزه ادبی جزیره کیش، آیین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان در روزهای پایانی آذر امسال برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها