ساخت مستند زندگی نخستین شهید مدافع حرم هرمزگان



معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مستند زندگینامه «عبدالحمید سالاری» نخستین شهید مدافع حرم استان توسط گروه تلویزیونی سپاه درحال ساخت است.

به گزارش صبح ساحل، سرگرد پاسدار محمد سالاری عصر یکشنبه در حاشیه ساخت این مستند تلویزیونی افزود: تحقیق و پژوهش درباره زندگینامه شهید عبدالحمید سالاری از شهریورماه ۹۹ آغازشده و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت حاصل شده است.
وی بیان داشت: این فیلم توسط عوامل گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی سپاه هرمزگان و با همکاری جمعی از بسیجیان به کارگردانی علیرضا حمیدی زاده درحال ساخت است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه هرمزگان اظهارداشت: این مستند قراراست تا پایان آذرماه امسال با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و مسوولان  استانی و کشوری اکران و پس از تایید نهایی از سیمای مرکز خلیج فارس و شبکه های سراسری پخش شود.
سالاری یادآورشد: مستند شهید عبدالحمید سالاری باهدف پرداختن به جایگاه والای شهدا بویژه شهدای مدافع حرم، ساخت اثر ماندگار و فاخر شهیدان و شناسایی آن‌ها به نسل جوان و امروزی به تصویر کشیده می‌شود.
وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب از اولیای الله هستند»، لذا این شهدا چنین مقامی دارند که موانع مادی را پشت سر گذاشته و به بصیرت رسیدند.
شهید عبدالحمید سالاری آذر سال ۹۴ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درگیری با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید.
این شهید متولد سال ۱۳۵۵ روستای سردر از توابع شهرستان حاجی آباد بوده و از خود ۲ فرزند به نام های «محمدامین» و «زهرا» به یادگار گذاشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها