پلمب 20 فروشگاه و یک بانک درقشم به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از پلمب ۲۰ واحد خدماتی مختلف و یک بانک به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تسنیم، "حمیدرضا بهزادی"،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: طرح تشدید بازرسی یک ماهه از اماکن مختلف خدماتی شهرستان قشم با همراهی بازرسانی از فرمانداری، بسیج، اداره اماکن و نماینده ویژه دادستان از دو روز پیش با جدیت آغاز شده است. وی با تأکید بر اینکه این طرح عصرها تا شب در شهر قشم و از صبح تا عصر هر روز در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود، افزود: در این دو روز  ‌20 واحد خدماتی و یک بانک به دلیل بی توجهی به قوانین پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم رعایت فاصله اجتماعی و نزدن ماسک پلمپ شدند و 95 اخطار 48 ساعته هم به مراکزی که پروتکل‌های ستاد کرونای کشور را به صورت کامل اجرا نکرده بودند، داده شد. 

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان قشم گفت:  بازرسان ویژه این طرح  بدون کوچکترین چشم پوشی از بی توجهی‌ افراد نسبت به پروتکل‌های بهداشتی، با حمایت دستگاه قضا با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهند کرد و در این دو روز افزون بر 450 مرکز خدماتی توسط 10 تیم ویژه، بازرسی شده است.

وی افزود: علاوه بر واجب بودن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونای کشور، همه واحدهای خدماتی شهرستان قشم باید از کارت بهداشت سلامت و نظافت محل کسب و‌کار هم برخوردار باشند.

گفتنی است؛ فرماندار جاسك در 12 آبان ماه از پلمب 31 واحد صنفی در این شهرستان، در طرح نظارتی پایش کالا و خدمات (مرحله سوم) و برخورد شدید با واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف خبر داد و گفت:"محمد رادمهر" با اشاره به تشدید بازرسی ها از19 مهرماه تا 11 آبانماه جاری افزود: در این رابطه تعداد ۴۶۰ واحد صنفی از قبیل موادغذایی و لبنیات، نانوایی ها، میوه فروشان، خواربارفروشی، عمده فروشی ها، تعمیرگاهها، مصالح ساختمانی و..... در سطح شهر بازدید بعمل آمد.و

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها