با پیگیری استاندار هرمزگان و موافقت وزارت کشور:

دهستان شمیل شهرستان بندرعباس به بخش ارتقاء یافت



استاندار هرمزگان گفت: در راستای اجرای قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به پیگیری و بررسی های انجام شده؛ هیات وزیران با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در استان هرمزگان موافقت کرد.

 

به گزارش صبح ساحل،  دکتر فریدون همتی افزود: بر اساس این تصمیم، دهستان شمیل از توابع بخش تخت بندرعباس به بخش شمیل ارتقاء پیدا کرد که تفسیر موضوعی و مراحل اجرایی آن به‌زودی از سوی استانداری هرمزگان اعلام خواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ارتقاء دهستان شمیل به بخش، در راستای ارتقاء خدمات رسانی به مردم این منطقه و به عنوان یکی از اولویت های مجموعه دولت در هرمزگان در دستور کار قرار گرفته بود، از نمایندگان سابق و فعلی حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به‌دلیل همراهی برای تحقق این مصوبه قدردانی کرد.

همتی با اشاره به تصویب دو الحاق و انتزاع در شهرستان های میناب و رودان در وزارت کشور، گفت: پس از ابلاغ رسمی این مصوبه از سوی وزارت کشور به استانداری هرمزگان، جزئیات آن منتشر خواهد شد.

استاندار هرمزگان، توجه به مطالبات و درخواست های مردمی را یکی از سیاست های مهم دولت در استان عنوان کرد و گفت: همراهی مردم، شوراهای اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در به ثمرنشستن این مطالبات، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها