رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب:

توزیع ۴۰۰ تن روغن/ هیچگونه کمبود روغن در شهرستان نخواهیم داشت



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب از توزیع ۴۰۰ تن روغن در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «اسدالله عباسی»، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت میناب گفت: از نیمه آبان‌ماه تا کنون بیش از ۳۰۰ تن روغن در ۳۰۰ نقطه از سطح شهرستان میناب توزیع شده است. وی افزود: اکنون نیز ۱۰ تن روغن وارد شهرستان شده است.

عباسی اضافه کرد: فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش و اتکا نیز سهمیه جدا دارند که میزان روغن توزیع شده در شهرستان را به مرز ۴۰۰ تن می‌رساند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته هیچگونه کمبود روغن در شهرستان را نخواهیم داشت.

وی در پایان گفت: مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان میناب فریب جو روانی ایجاد شده در خصوص کمبود روغن در سطح شهرستان را نخورند.

گفتنی است؛ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان میناب به ریاست مجید سلحشور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در 2 دی ماه  برگزار شد و سلحشور با تاکید بر اینکه بازار به صورت دائم رصد شود، گفته‌است: با توجه به شرایط کرونایی دستگاه‌های متولی برنامه ریزی لازم برای توزیع کالاهای اساسی بویژه روغن در سطح شهرستان داشته باشند تا شاهد تجمع مردم نباشیم. به گفته‌ی سلحشور، در جهت رفع مشکل روغن در سطح بازار طی یک ماه گذشته بیش از ۲۰۰ تن روغن در شهرستان  توزیع شده است . 

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها