طوفان برق مناطقی ازمیناب را قطع کرد



صبح ساحل ، اقتصادی -  علی‌رغم پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احنمال آبگرفتی معابر طی دو روز آخر هفته در میناب، سهم مردم این شهرستان کماکان از سامانه بارشی وارد شده به منطقه تنها وزش طوفان و گرد و خاک بوده است.

به گزارش جنوب ایران، در پی بارش باران در برخی از شهرهای استان هرمزگان، در شهرستان میناب آب و هوا در عصر و شامگاه پنج‌شنبه دستخوش تغییرات قابل توجهی به شکل گرد و خاک و طوفان همراه با رعد و برق به ویژه در مرکز این شهرستان شد؛ به نحوی که این امر سبب قطعی برق در اغلب نقاط شهرستان شد. هرچند که در ساعات اخیر وزش طوفان‌های همراه با گرد و خاک در این شهرستان کم شده است، اما با وجود وقوع رعد و برق کماکان آنطور که انتظار می‌رفت در این شهرستان خبری از بارش نشده است.

این در حالی است که ایستگاه تحقیقات هواشناسی میناب طی اطلاعیه‌ای طی روزهای گذشته اعلام کرده بود: از اواخر روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده، پدیده غالب در بیشتر نقاط شهرستان افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعد و برق با احتمال آبگرفتگی خواهد بود. شهرستان میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان و در بعد آب و خاک از اهمیت و جایگاهی والا در این استان و حتی جنوب کشور برخوردار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها