معاون فرماندار رودان:

ممنوعیت برگزاری تجمعات در ۱۱ منطقه شهرستان/ با تهدیدکنندگان سلامت جامعه، برخورد قانونی می‌شود



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: برگزاری مراسمات و تجمعات در ۱۱ منطقه از شهرستان رودان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است.

به گزارش صبح ساحل، «کورش نیک‌طبع»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان شب گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رودان گفت: هرگونه مراسم، تجمعات و دورهمی‌ها در محلات سنگی، بندملا، بند نقی، پشته معزآباد، بالاشهر دهبارز، شهرک زیارتعلی و روستا‌های آبنما، برنطین، اسلام آباد، بیکاه و هیزبندگان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است.
وی افزود: در همین راستای با تهدید کنندگان بهداشت عمومی و سلامت جامعه از سوی دستگاه قضا برخورد قانونی می‌شود.
نیک‌طبع با اشاره به آمار رو به افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزود: در هفته آخر فروردین ماه سال ۲۹۱ مبتلا به کرونا در شهرستان رودان شناسایی شده است که روند نگران کننده‌ای را نشان می‌دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: یک تیم بازرسی ویژه برای رصد و ارزیابی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح اصناف، ادارات و باشگاه‌های ورزشی و مساجد متشکل از نمایندگان بهداشت و درمان، اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات، اماکن انتظامی و فرمانداری تشکیل شده است.
معاون فرماندار رودان افزود: با مبتلایانی هم که محل قرنطینه خود را ترک و در اماکن عمومی و سطح شهر حضور یابند طبق گزارش شبکه بهداشت و درمان برخورد قضایی می‌شود. وی گفت: نحوه حضور کارمندان در رودان براساس وضعیت نارنجی کرونایی به صورت شیفت‌بندی و دور کاری در ادارت خدمات رسان با یک سوم و سایر ادارات با دوم سوم کارکنان است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها