آمادگی 17 حوزه برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان در کیش



مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: ۱۲ حوزه در ۱۲ مدرسه برای امتحانات نهایی پایه دانش آموزان این جزیره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا آماده شده است.

به گزارش صبح ساحل، «پرویز حیدری راد»، مدیر آموزش و پرورش کیش روز پنجشنبه گفت: این تعداد حوزه شامل ۹ مذرسه پایه ششم، ۶ مدرسه پایه دوازدهم نظری، ۲ مدرسه شاخه کاردانش است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز این پایه ها تا ۲۴ خرداد در این حوزه ها امتحان خواهند داد،  افزود: ۱۰۰ ناظر مدرسه به همراه بازرسانی از مرکز توسعه سلامت و جمعیت هلال احمر کیش بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این حوزه ها نظارت کامل دارند.

مدیر آموزش و پرورش کیش اضافه کرد: امتحانات پایه ششم از ۲۶ اردیبهشت شروع شده و مقرر شده ۱۰ جلسه امتحانات این دانش آموزان تا ۱۲ خرداد برگزار شود و آزمون های یایه دوازدهم و کاردانش نیز از ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ خرداد تداوم دارد.

وی ادامه داد: دستورالعمل بهداشتی و شیوه ‌نامه برگزاری امتحانات حضوری به مدارس ارسال و به ضدعفونی حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از آزمون ها تاکید شده است و در حوزه های امتحانی نهایت دقت در رعایت پروتکل‌ های بهداشتی صورت می گیرد.

حیدری راد به دانش‌ آموزان توصیه کرد با ماسک در آزمون حضور یافته و قبل و بعد از آزمون با مراقبان سلامت همکاری و از دست دادن یا نزدیک شدن به دوستان خود پرهیز کنند.

وی یادآور شد: بقیه پایه های تحصیلی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت غیر حضوری با نظارت کامل بازرسان اموزش و پرورش و معلمان در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها