رئیس کمیته جوانان فوتبال هرمزگان:

استعدادیابی اولویت نخست ما در سال جاری است



رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی استان با بیان این که استعدادیابی اولویت نخست ما درسال جاری است افزود: امسال لیگ نونهالان و نوجوانان زیر نطر کمیته پایه برگزار می شود. 
 
به گزارش صبح ساحل، منصور رئیسی بیان داشت: با تشکیل کمیته پایه در استان هرمزگان و انتخاب  مهدی هوشیار به عنوان مسئول این کمیته نوپا می تواند کمک بزرگی برای رشد فوتبال پایه باشد.
وی گفت: با  هماهنگی که کمیته استعدادیابی و جوانان با کمیته فوتبال پایه خواهد داشت مسابقات بیشتری برای نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد. رئیسی اظهار داشت: نونهالان، نوجوانان و جوانان برای دیده شدن نیاز به بازی های بیشتری دارند و در این رابطه باید باشگاه ها سطح استان به کمک ما بیایند. 
مسوول کمیته استعدادیابی و جوانان هرمزگان گفت:امسال با هماهنگی با شهرستان ها و برنامه ریزی انجام شده سعی ما بر برگزاری فستیوال و استعدادیابی در رده های مختلف سنی می باشد اما برای این کار باید امکانات مناسب که مهمترین آن زمین و نور است در اختیار داشته باشیم. وی بیان داشت: اگر می خواهیم در تابستان هم برای نونهالان و نوجوانان  مسابقاتی داشته باشیم  و با توجه به گرمای هوای استان لازم است که مسابقات در زیر نور برگزار شود و اگر ادارات ورزش وجوانان شهرستان نتوانند این امکانات را فراهم کنند مجبور هستیم مسابقات را به صورت مجتمع در شهرستان های که امکانات لازم را دارند برگزار کنیم. البته در بازی های مجتمع باز هم نونهالان و نوجوانان به آن اندازه مورد نظر ما بازی نمی کنند و این به ضرر آن ها می باشد. 
منصور رئیسی گفت : استعدادهای نهفته در فوتبال استان هستند و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه رشد بیشتر آن ها را فراهم کنیم. وی اظهار داشت : شرایط آب و هوایی و محیط جغرافیایی در هرمزگان باعث می شود تا بازیکنان ما نسبت به بازیکنان سایر شهرستان های کشور از نظر آمادگی جسمانی ، قد و وزن متفاوت تر باشند اما با برنامه ریزی مناسب ،  تغذیه بهتر و تمرینات مناسب تر تا حدودی این مشکلات را برطرف کرد و کمیته استعدادیابی و جوانان در این رابطه برنامه های دارد که به زودی به باشگاه ها اعلام خواهد کرد.
رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان در خصوص سطح فنی فوتبال پایه در استان هرمزگان گفت:  استان هرمزگان با داشتن تیم های مختلف در سطح کشور یکی از استان های موفق در زمینه فوتسال وفوتبال می باشد و اگر کیفیت مسابقات در سطح کشور و استان ارتقا پیدا کند بدون شک راندمان بسیار بالایی در سطح استان شاهد خواهیم بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها