با تدریس مدرس داوری آسیا برگزار شد

کلاس ارتقا داوری یک به ملی در هرمزگان 



کلاس ارتقا داوری درجه یک به ملی به میزبانی هیات فوتبال شهرستان قشم برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، دومین کلاس ارتقا داوری یک به ملی در سال جدید با حضور ۱۵ داور درجه یک با هماهنگی هیات فوتبال هرمزگان و به میزبانی هیات فوتبال شهرستان قشم برگزار شد. عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت : دومین کلاس ارتقا داوری درجه یک به ملی با حضور پانزده داور درجه یک از استان های هرمزگان ، فارس  ، چهار محال بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد به مدت سه روز در شهرستان قشم برگزار شد.‌
وی گفت : با توجه به شرایط کرونایی موفق شدیم این کلاس را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم که جا دارد از علیرضا نصری فرماندار قشم، حمیدرضا بهزادی مدیر مرکز شبکه بهداشت قشم،  رضا دریایی رئیس اداره ورزش و جوانان قشم ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال، امید عبدی رئیس هیات فوتبال قشم ، ابراهیم احسان فر رئیس کمیته داوران قشم و نیروهای هلال احمر شهرستان قشم تشکر و قدردانی کنم.‌ وی بیان داشت : با هماهنگی که کمیته داوران و دپارتمان داوری با کمیته داوران فدراسیون فوتبال داشت مجوز برگزاری این کلاس را گرفتیم و داورانی که زمان ارتقا آن ها فرا رسیده بود در این کلاس شرکت کردند.
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: تدریس این کلاس بر عهده مسعود مرادی مدرس و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا  و علیرضا صفا از هرمزگان هم مدرس آمادگی جسمانی این کلاس بود. وی اظهار داشت: این کلاس صبح جمعه یازدهم تیر ماه با برگزاری تست آمادگی جسمانی و مراحل تئوری و عملی به پایان رسید. آیین افتتاحیه این دوره با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان، مسعود مرادی مدرس کلاس ،امید عبدی رئیس هیات فوتبال شهرستان قشم ، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری استان ، ابراهیم احسان فر رئیس کمیته داوران قشم ، محمد سعید جمهوری نایب رئیس و افشین باغی مسوول اجرایی هیات فوتبال شهرستان قشم برگزار شد. 
در پایان این کلاس گواهی شرکت در کلاس به داوران شرکت کننده و لوح تقدیر به مسعود مرادی مدرس کلاس و علیرضا صفا مدرس آمادگی جسمانی اهدا شد.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها