تجلیل و قدردانی از خبرنگاران شهرستان حاجی‌آباد



فرماندار حاجی آباد گفت:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.
به گزارش خبرنگار صبح ساحل از حاجی‌آباد، طی نشستی با حضور «حمید جهانگیری»، فرماندار حاجی آباد، شهردار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد. جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که مسائل و مشکلات مردم را بیان می کنند.
جهانگیری با بیان اینکه خبر و اطلاع رسانی در پیشرفت و توسعه شهرستان بسیار مهم است افزود:خبرنگاران شهرستان با رویکرد مثبت همیشه در پی رفع دغدغه های مردم بودند ،همچنین نقدپذیری مدیران و همکاری با اصحاب رسانه می تواند به این مهم کمک شایانی کند.  وی اضافه کرد: خبرنگاران با داشتن صداقت و انتشار اخبار موثق می توانند باعث اعتماد بیشتر مردم به خود شوند.
فرماندار حاجی آباد با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران برای صیانت از منافع ملی و منطقه ای تاکید کرد: همه و بخصوص خبرنگاران در اجرای سیاستهای دولت یاری کنند چرا که موفقیت دولت،موفقیت نظام جمهوری اسلامی است. جهانگیری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شرایط به لحاظ شیوع بیماری کرونا بحرانی است و خبرنگاران در این خصوص اطلاع رسانی های لازم را انجام و از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنند تا شاهد شرایط بهتری در این زمینه باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها