28 تن دارو و 278 هزار تن نهاده های دامی در حال ترخیص از گمرک شهید رجایی



 66 هزار تن کالای اساسی در جریان تشریفات گمرکی می باشد که پس از اخذ مجوزهای قانونی در سریعترین زمان ممکن خروج و به بازار عرضه می گردد .

 

به گزارش صبح ساحل، ناظر گمرکات استان هرمزگان و گمرک شهید رجایی اظهار داشت : با توجه به شرایط بحرانی بوجود آمده و تعطیلی یک هفته ای کشور ، همکاران خدوم گمرکات استان هرمزگان بدون هیچگونه تعطیلی به صورت شبانه روزی نسبت به ترخیص کالاهای ضروری مردم عزیز  اقدام و در امر خدمات رسانی هیچگونه کوتاهی نخواهند کرد .
وی افزود : 66 هزار تن کالای اساسی شامل برنج ، دانه های روغن ، شکر و ... می باشد که به‌ گمرک اظهار و پس از پایان یافتن تشریقات گمرکی و با قرار گرفتن در مسیر سبز به صورت حمل یکسره در مرحله خروج قرار میگیرند .
 همچنین از این میان 28 تن مربوط به دارو و 278 تن نهاده های دامی شامل ذرت و ... می باشد که بدون هیچگونه ایستایی و تعلل در ورود و ترخیص به صورت حمل یکسره در حال ترخیص می باشند  .

ایشان خاطر نشان کرد : مواد اولیه دارو ، ماشین آلات و  تجهیزات تولید ، نهاده های دامی و هرگونه کالاهای وارداتی که مورد نیاز فوری جامعه می باشد بدون انجام تشریفات گمرکی ( به جز بازرسی اجمالی ) با اخذ درخواست بصورت حمل یکسره و شبانه روزی بدون هیچگونه ایستایی با تنظیم صورتجلسه یا صدور حکم حمل یکسره نسبت به خروج اقدام و فرصت لازم جهت ادامه تشریفات گمرکی بعد از خروج کالا به صاحب کالا داده می شود .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها