دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی فوری به موضوع زندان اوین



رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور دستور داد که بدون فوت وقت، پیرامون زندان اوین و رفتار مامورین با زندانی و یا زندانی با زندانی با سرعت و دقت بررسی جامع به عمل آورده و نتیجه را به وی گزارش نماید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در پی انتشار اخبار و تصاویری از زندان اوین ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، دادستان کل کشور را مامور کرد بدون فوت وقت به موضوع این زندان رسیدگی کند.

متن دستور رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور به شرح زیر است:
"حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای منتظری
دادستان محترم کل کشور
سلام علیکم
با توجه به اخبار و تصاویر منتشر شده در برخی از رسانه ها درخصوص زندان اوین، به جنابعالی ماموریت داده می‌شود بدون فوت وقت، پیرامون موضوع مذکور و رفتار مامورین با زندانی و یا زندانی با زندانی با سرعت و دقت بررسی جامع به عمل آورده و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.
غلامحسین محسنی اژه‌ای"

 

در پی انتشار تصاویری منتسب به وضعیت زندان اوین رئیس سازمان زندان ها رفتارهای مشاهده شده در این تصاویر را غیر قابل قبول خواند و عذرخواهی کرد.

محمد مهدی حاجی محمدی در توئیتر نوشت : درخصوص تصاویر زندان اوین؛ مسئولیت این رفتارهای غیر قابل قبول را پذیرفته و ضمن تعهد به تلاش بر عدم تکرار چنین وقایع تلخ و برخورد جدی با عوامل خاطی؛ از خداوندمتعال، رهبر عزیزمان، ملت بزرگوار و زندانبانان شریف که البته زحماتشان تحت تأثیر این خطاها، نادیده گرفته نخواهد شد،عذرخواهم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها