آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل بار شهری در بندرعباس



واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری دارای مجوز اشتغال از امروز در بندرعباس آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، حسین اخلاقی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری دارای مجوز اشتغال آغاز شد.

اخلاقی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این سازمان، رانندگانی که پیش از این از طریق سایت utcms.ir ثبت‌نام و مجوز اشتغال خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت نوبت واکسیناسیون خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

و با اشاره به اینکه رانندگان حمل و نقل بار شهری، در معرض شدید ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند گفت: از رانندگان تقاضا داریم، هرچه سریعتر نسبت به دریافت مجوز اشتغال اقدام نموده و پس از آن واکسیناسیون لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون، نوبت و محل دریافت واکسن کرونا را انتخاب کنند.

 

براسا آخرین آمار اعالم شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون تعداد 670هزار و 375 دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است. از این تعداد، 447هزار و 547دوز اول و 222هزار و 725دوز دوم تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها