به میزبانی قشم برگزار شد

دوره آموزش توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس



سومین دوره آموزش توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس در راستای طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی به میزبانی قشم برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، سومین دوره آموزش توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس در راستای طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی با حضور ۳۲ نفر از مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس شهرستان های قشم ، بندرعباس، جاسک، رودان، حاجی آباد ، میناب  و سیریک به میزبانی قشم با تدریس خانم مزیدی برگزارشد. 
در این جلسه فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان هرمزگان تصریح کرد:  هدف از برگزاری این دوره  ارتقای سلامت جسمانی بانوان، آموزش حرکات اصلاحی و توانمند سازی مربیان آمادگی جسمانی و پیلاتس در راستای طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی ، شناسایی و اصلاح فرم بدنی ، ارتقا مربیان آمادگی جسمانی در زمینه ساختار بدنی و آشنایی مربیان با تمرینات ورزشی حرکات اصلاحی سنجش و اصلاح ساختار قامتی بانوان می باشد. وی افزود : مربیانی که در دوره آموزشی حضور داشته اند باید به مناطق روستایی و عشایری شرق، غرب و مرکز استان اعزام و گامی در جهت رفع مشکلات ساختار و ناهنجاری های اسکلتی بانوان روستا بردارند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها