استاندار هرمزگان:

مردم روستای رضوان روزانه ۳ ساعت به آب شرب دسترسی دارند



استاندار هرمزگان دستور لازم به منظور تکمیل خط انتقال آب به روستای رضوان را صادر کرد و گفت: هم اکنون مردم این منطقه روزانه سه ساعت به آب شرب دسترسی دارند که در صورت بهره برداری از این خط انتقال، دسترسی این روستا به آب شرب ۲۴ ساعته خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه در نشست با معتمدان و شوراهای اسلامی روستای رضوان فین بندرعباس جهت پیگیری مشکلات مردمی، وضعیت آبرسانی به روستای رضوان از طریق خط انتقال آب شیرینکن خلیج فارس مورد بررسی قرار داد.


وی بیان داشت: هم اکنون پنج کیلومتر از خط انتقال آب به روستای رضوان اجرا شده است.


 کمبود پزشک در درمانگاه رضوان، از جمله درخواست های مردمی در این نشست با استاندار هرمزگان بود.


نماینده شورای بخش فین نیز اعلام کردند: هیچ گونه کمبودی در حوزه توزیع چادر بین زلزله زدگان وجود ندارد اما با توجه به سرمای هوا، تامین وسایل گرمایشی نیاز ضروری مردم است.


وی از همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران شرکت توزیع برق و آبفای استان نیز قدردانی کرد و گفت: پس از وقوع زلزله خللی در روند خدمات رسانی دو حوزه آب و برق به مردم بوجود نیامد.


همچنین شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان نیز گزارشی در خصوص روند برآورد خسارت ها، آوار برداری و زمان شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در این منطقه ارائه کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها