مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد؛

آمادگی کامل رسانه‌های هرمزگان برای پوشش خبری سفر رئیس جمهور



مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور و وزرا با استان هرمزگان بیش از ۱۵۰ رسانه مکتوب و پایگاه خبری اخبار مربوط به این سفر را پوشش می دهند.

به گزارش صبح ساحل، «علی اکسیر»، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور به هرمزگان، گفت: هم زمان با سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور به هرمزگان بیش از ۱۵۰ رسانه مکتوب و پایگاه خبری اخبار مربوط به این سفر را پوشش می دهند.

اکسیر گفت: با توجه به سفر نمایندگان ویژه رییس جمهور به شهرستان‌ها خبرنگاران و عکاسان با آمادگی کامل اخبار رو به صورت مکتوب و تصویری مخابره خواهند کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان افزود: امیدواریم توجه به مشکلات رسانه ها و خواسته های آنان از جمله اختصاص تسهیلات ویژه مالی، مسکن خبرنگاران و احداث مجتمع ویژه رسانه های محلی و پایگاه های خبری مد نظر قرار گیرد.

اکسیر با اشاره به مشکلات چاپ در هرمزگان، عنوان کرد: نبود چاپخانه مطبوعات در هرمزگان باعث مشکلات زیادی برای رسانه ها شده از این رو درخواست می کنیم در مصوبات بخش فرهنگ و هنر به این مورد توجه ویژه شود.

مدیر عامل خانه مطبوعات خاطر نشان کرد:در استان هرمزگان بیش از ۱۸۰ رسانه دارای مجوز هستند که برخی از آنهابه دلیل مشکلات مالی و هزینه چاپ بصورت نامنظم فعالیت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها