استقبال ۲۳۳۸ نفر از جشنواره فیلم فجر بندرعباس



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: چهلمین دوره از جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در بندرعباس با اکران ۱۶ فیلم پایان یافت.

     

به گزارش صبح ساحل، اسمعیل جهانگیری صبح امروز (۲۳ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این نهمین دوره از جشنواره فجر بود که در استان هرمزگان همزمان با تهران  ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینما ستاره شهر و سالن سینما ستاره جنوب بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در بندرعباس برای علاقه‌مندان و مخاطبان به هنر سینما اکران شد که این ۱۶ فیلم هر کدام سه نوبت اکران در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر بندرعباس داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مخاطبان و علاقه‌مندان جشنواره در زمان آغاز  بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از درگاه های معرفی شده، بلیط‌های جشنواره را تهیه می کردند و بلیط فروشی از طریق چاپ بلیط کاغذی صورت نمی‌گرفت و تنها از طریق سامانه متصل به سمفا انجام می‌شد.

جهانگیری به وضعیت شیوع بیماری کرونا در زمان برگزاری جشنواره اشاره و بیان کرد: به دلیل این وضعیت و اهمیت سلامتی شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالن های سینما با ظرفیت پنجاه درصد به اکران فیلم ها پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از همه ی دستگاه ها، انجمن های فعال هنری و فرهنگی، حوزه ی رسانه و مطبوعات و خانواده‌ی سینمای هرمزگان و... که در برگزاری مطلوب این رویداد مشارکت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه تعداد تماشاگران در مجموع دو سالن سینما ۲۳۳۸ نفر که ۱۲۷۷ نفر سینما در ستاره شهر و ۱۰۶۱ نفر سینما در ستاره جنوب نظاره گر فیلم ها بودند، عنوان کرد: پرفروش‌ترین فیلم‌ها در بندرعباس در مجموع هر دو سینما \"علف‌زار، مرد بازنده، خائن کشی و موقعیت مهدی\" بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها