کلنگ پروژه ۳۲۰واحدی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس زده شد



امروز با حضور استاندار هرمزگان، پروژه  ۳۲۰واحدی طرح اقدام ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس کلنگ زنی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، آئین کلنگ زنی  پروژه ۳۲۰واحدی مسکن امروز با حضور مهندس دوستی استاندار هرمزگان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیر کل راه و شهرسازی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس کلنگ زنی شد.
استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم، گفت: این پروژه در مساحت نزدیک به ۱۸هزار مترمربع و در قالب چهار بلوک ۱۰طبقه‌ای ساخته می شود که هر یک از بلوک‌ها دارای هشت طبقه، یک طبقه همکف و یک طبقه زیرزمین است.
وی افزود: در طراحی واحد‌های مسکونی این پروژه، ۹۶واحد یک خوابه با مساحت ۶۹تا ۷۵ مترمربع و ۲۲۵واحد دوخوابه ۹۴ تا ۱۰۲مترمربعی در نظر گرفته شده است.
استاندار هرمزگان بیان کرد: از نکات جالب توجه در این پروژه، پیش بینی ۳۲واحد برای معلولان، فضای دوچرخه سواری، فضای بازی و سرانه ۴۱مترمربع فضای سبز برای هر واحد مسکونی است.
مهندس دوستی، یکی از برنامه‌های مهم دولت را ساخت مسکن برشمرد و گفت: بر اساس آسیب‌شناسی انجام شده در طرح‌های اجرایی مسکن، سه مشکل زیرساخت‌، کیفیت و سرعت ساخت پروژه‌ها در قالب تشکیل کارگروهی بررسی شده  اشتباهات گذشته در پروژه‌های جدید نباید تکرار شود.
بنا به گفته شهریار نوری زاده رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، این پروژه مسکونی با تسهیلات ۳۵۰میلیون تومانی و در صورت تأمین آورده از سوی متقاضیان در مدت زمان ۲سال ساخته می شود.
هم اکنون بیش از سه‌هزار و ۵۰۰واحد مسکونی در سایت پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با پیشرفت پنج تا ۵۰درصد در حال اجرا است.
کار ساخت بیش از چهارهزار و ۲۰۰واحد مسکونی بنیاد ساخت و خود مالک نیز در شهرستان های حاجی آباد، سیریک، جاسک، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرکنگ که در سامانه اقدام ملی ثبت نام و آورده خود را به حساب مربوطه واریز کرده اند در شرف انجام است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها