پیش‌بینی وزیر پیشین ارتباطات؛

اینترنت در سال 1401 گران هم می شود!



چندوقتی است که سرعت اینترنت در کشور پایین آمده است. برخی علت این امر را طرح صیانت از فضای مجازی قلمداد می‌کردند اما شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که مشکلی در تامین پهنای باند وجود ندارد.کندی سرعت اینترنت در این روزها دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها افزایش مصرف اینترنت همراه به جای استفاده از اینترنت خانگی است. تامین‌نشدن زیرساخت‌های لازم در سال‌های گذشته یکی دیگر از این دلایل است. در کنار کند بودن اینترنت کشور، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات با انتشار توییت یک کارشناس آی سی تی از گرانی اینترنت در سال 1401 با تصمیم مجلس خبر داده است.

به گزارش صبح ساحل، «آذری جهرمی»، وزیر پیشین ارتباطات با انتشار توییت یک کارشناس آی سی تی، نوشت: قرارداد اپراتورها با دولت معمولا ۱۵ ساله است؛ دستکاری قراردادها هم قانونا امکان‌پذیر نیست و هم شرعا جایز نیست. بخش ارتباطات در شرایط دشوار تحریم که رشد اقتصادی کشور منهای ۴/۸ درصد بود، رشد سالانه‌ی مثبت ۶/۴ را تجربه می‌کرد. این قوانین غیرکارشناسی، اقتصاد این بخش را هم به سرنوشت برخی بخشهای دیگر دچار می‌کند.

بگذریم از اینکه درآمدها را به چه اموراتی اختصاص خواهند داد…

پ.ن: آنگونه که شنیدم دولت هم با این افزایش مخالف بوده اما علیرغم مخالفت دولت، صبح امروز، در بررسی بودجه این موضوع به تصویب رسیده است.

 

 

اینترنت در سال 1401 گران هم می شود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها