نوبت دوم واکسن فلج اطفال ویژه کودکان زیر پنج سال در کیش آغاز شد



 رییس مرکز توسعه کیش گفت: نوبت دوم عملیات ایمن سازی فلج اطفال ویژه کودکان زیر پنج سال جهت پوشش چهار هزار و ۶۲۳ کودک آغاز شد.

     

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا رضانیا روز شنبه با اشاره به اینکه طرح عملیات ایمن سازی فلج اطفال ویژه کودکان زیر پنج سال به مدت چهار روز اجرا می شود اظهار داشت: والدین دارای فرزند متولد ۲۵ دی ۱۳۹۵ و قبل از آن می توانند از ۱۴ تا ۱۷ اسفند در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۴ و نوبت عصر از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برای واکسیناسیون به مراکز بهداشت در مراجعه کنند.

وی افزود: در این طرح چهار هزار و ۶۲۳ کودک شامل چهار هزار و ۴۴۴ کودک ایرانی و ۱۷۹ کودک اتباع خارجی ساکن در جزیره مشمول مرحله دوم واکسیناسیون فلج اطفال هستند فرایند واکسیناسیون در ۶ مرکز انجام می شود.

رضانیا گفت: مرکز بهداشتی درمانی بوعلی واقع در منطقه صفین، پایگاه بهداشتی صدف واقع در میدان ساحل، کلینیک امام رضا (ع) واقع در منطقه صدف در سه در نوبت صبح و عصر و پایگاه بهداشتی شهرک سحر، کلینیک شهید ستاری واقع در پایگاه هوایی و مرکز تجمیعی واکسیناسیون هر سه در نوبت صبح ایمن سازی کودکان برابر ویروس فلج اطفال را انجام می شود.

رییس‌ مرکزتوسعه سلامت کیش گفت: در مرحله اول واکسیناسیون فلج اطفال از هفت هزار و ۷۱۵ خانوار شامل هفت هزار و  ۴۶۳ خانوار ایرانی و ۲۵۲خانوار غیر ایرانی بازدید شد که در این بازدیدها  ۲ هزار و ۴۱۹ کودک زیر پنج سال ایرانی و ۸۹ کودک غیرایرانی واکسینه شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها