آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای نوبت اول اداره كل نوسازی ، توسعه و تجهيز مدارس هرمزگان



اداره كل نوسازی ، توسعه و تجهيز مدارس هرمزگان در نظر دارد خرید كالاهاي زير را از طريق از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسww.setadiran.ir  به مناقصه بگذارد، لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجدالشرايط دعوت به همکاری می نماید و در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. كليه متقاضيان جهت دريافت اسناد مناقصه وارزیابی به سامانه ستاد از روز سه شنبه مورخ17/12/1400 لغایت 25/12/1400 مراجعه نمايند.
آخرین مهلت تحويل پيشنهادها تا ساعت 13:30 روز یکشنبه مورخ 21/01/1401 به سامانه ستاد و دبيرخانه اداره كل نوسازي مدارس هرمزگان به آدرس بندرعباس - كوی فرهنگيان - بلوار شهيد ناصر - اداره كل نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس استان هرمزگان مي باشد و مرحله اول پاكت هاي مناقصه در ساعت 9:00 روز دوشنبه مورخ 22/01/1401 در محل اداره كل نوسازي مدارس استان هرمزگان بازگشايي خواهد شد . در صورت هر گونه ابهام با واحد امور قراردادهاي اين اداره كل به شماره تلفن 33350095-076 تماس حاصل فرماييد.

آگهي مذكور در سايت اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http://iets.mporg.ir و اداره كل نوسازی مدارس هرمزگان به نشانی http://www.nosazihormozgan.ir و https://www.setadiran.ir قابل رویت می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها