همزمان با سراسر کشور؛

پویش «به عشق مهدی هوا تو دارم» در استان هرمزگان برگزار می‌شود



مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با سراسر کشور پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» با محوریت گره‌گشایی از کار دیگران از امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز و تا عید بزرگ نیمه شعبان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل،«حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد»،مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها، گفت: هدف از راه‌اندازی این پویش، تعیین و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره‌گشایی در جامعه است، لذا امیدواریم این پویش بتواند زمینه‌ساز مشارکت بیشتر مردم عزیزمان در کمک به همنوعان و تقویت حسّ نوع‌دوستی را فراهم کند. وی بیان داشت: این پویش در کنار تشویق آحاد مردم که جوانان و نوجوانان به آذین‌بندی و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشن دینی، برای جریان سازی اجتماعی و رسانه‌ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه و گره‌گشایی و کمک به افراد نیازمند نیز برنامه‌ریزی شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: میلاد صاحب الزمان (عج) از مناسبت‌هایی بوده که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر آن حضرت را فراهم کرده است، بنابراین نام‌گذاری نیمه شعبان به نام روز مستضعفان، فرصت مغتنمی برای دستگیری از محرومان و کمک به مستضعفان است و باید از این فرصت بهترین بهره را برد. وی همچنین از برگزاری مسابقه منتظران ظهور با موضوع دلنوشته «برسد به دست یار» همراه با خوانش اثر در قالب ویدیو و یا صوت یک دقیقه ای، تولید عکس نوشته با محوریت «حرکت به سمت ظهور» و بهره گیری از تصاویر آذین بندی خانه، مسجد یا محله شهر خود به مناسبت اعیاد شعبانیه، ستایشگران کوچک«ویژه نوجوانان پسر ۱۷ تا ۱۸ سال» مولودی و یا شعرخوانی، ارسال فیلم یک تا سه دقیقه ای در ستایش ولی عصر مهدی موعود(عج) و لباهنگ «لب خوانی آهنگ، سرود و مولودی مرتبط با اعیاد شعبانیه» در استان هرمزگان خبر داد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه برای شرکت در این مسابقه، محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و به بیشترین و بهترین ارسال کننده آثار هدیه ای ارزشمند تقدیم می گردد، گفت: شیوه ارسال آثار از طریق واتساپ به شماره ۰۹۹۱۲۵۵۹۶۱۵ خواهد بود و مهلت ارسال آثار ۱۷ شعبان ماه ۱۴۰۰ می باشد. حجت‌الاسلام‌ انصاری راد در پایان ادامه داد: طبق رایزنی‌های انجام شده با اتاق اصناف مرکز هرمزگان ، بازاریان نیز به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) با تخفیف ویژه به مشتریان در پویش «به عشق مهدی هواتو دارم» می پیوندند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها