سارق موبایل‌ در بندرعباس دستگیر شد



با هوشیاری و تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی استان یک سارق حرفه ای با 30 فقره موبایل قاپی به همراه مالخر گوشی ها در بندر عباس شناسایی ودستگیر شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر بيان کرد: در پي وقوع چند فقره موبايل قاپي درسطح شهرستان بندرعباس با استفاده از پوشش لباس سربازي و بصورت تک سرنشين، مراتب در دستور کار اطلاعاتي و عملياتي پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری مشترک ماموران انتظامی کلانتری 17 شهرستان بندرعباس با گشت زنی های هدفمند و بهره گیری از شیوه های پلیسی و همکاري خوب شهروندان هويت و مخفیگاه متهم سابقه دار در يکي از محلات بندرعباس شناسايي کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسي از مخفیگاه متهم تعداد 8 دستگاه موبايل و تبلت و تجهيزات جانبي موبايل، يک قوطي افشانه دفاع شخصي، 3 دست کاپشن هايي نظامي و يک دستگاه موتورسيکلت که در تمام سرقت ها از آن استفاده شده بود به همراه مقدار تقريبي 92 ليتر مشروبات الکلي دست ساز کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان بيان داشت: در ادامه با حضور مالباختگان و مواجهه حضوري صورت گرفته البسه و موتوسيکلت و سارق را شناسايي و متهم در تحقيقات پليسي اعتراف کرد که موبايل های مالباختگان را به شخصي به مبلغ 800 هزارتومان مي فروخته و مالخر نیز با تلاش های صورت گرفته شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگير و در بازررسي از مخفیگاه وی تعداد 13 دستگاه انواع گوشي هاي سرقتی و تجهيزات تلفن همراه کشف شد.
سردار"جعفری" در پایان از شهروندان خواست حتی الامکان از حضور و تردد در محل هاي خلوت در ساعات پایانی شب خودداري و ضمن هوشياري، کيف و وسايل همراه خود را در جهت مخالف محل تردد وسايل نقليه قرار دهند تا از بروز سرقت و کیف قاپی های احتمالی پيشگيري گردد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها