نوبانی شهردار بندرعباس:

هرچه سریعتر حقوق کارگران شهرداری را پرداخت می‌کنیم



  تجمع کارگران و کارکنان شهرداری بندرعباس که حقوق اسفند پارسال را هنوز دریافت نکرده اند.
          
   
به گزارش صبح ساحل، در چند روز گذشته کارگران و کارکنان شهرداری بندرعباس که هنوز حقوق اسفند پارسال خود را دریافت نکرده بودند دست به تجمع زدند.
  
تعدادی از این کارکنان در تماس با صبح ساحل اعلام کردند: «ما به روند پرداخت حقوق کارگران شهرداری اعتراض داریم؛ هرسال با شروع سال جدید حقوق و سنوات ما را با دو تا سه ماه وقفه پرداخت می‌کنند؛ چگونه می‎توان با حقوق 4/200 تومانی یک کارگر با وجود اوضاع اقتصادی کشور از اسفند ماه تا الان زندگی کنیم؟».
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس روز گذشته در جلسه شورای شهر بندرعباس در مورد تاخیر در پرداخت حقوق‌های کارگران شهرداری گفت: شرمنده تمام همکارانم هستم و عذرخواهی می‌کنم.
نویانی گفت: ارزش افزوده که یکی از درآمدهای پایدار شهرداری است در کل کشور تا ۳۱ فروردین پرداخت نمی‌شود به همین علت تاخیری در حقوق پرسنل ایجاد شد‌ه است. امسال بحث درآمدهای پایدار شهرداری را با جدیت پیگیری و اجرا می‌کنیم که دیگر درگیر این مسائل نشویم.
   
شهردار بندرعباس افزود: قول می‌دهم تلاش می‌کنیم که بتوانیم هرچه سریعتر حقوق کارگران را پرداخت کنیم.
 
لازم به ذکر است که پیشتر نیز در آستانه شب عید حدود ۱۵۰ کارگر تنظیف شهرداری بندرعباس به دلیل عدم پرداخت ۳ ماه حقوق معوقه خود در آستانه عید در مقابل استانداری هرمزگان دست به تجمع زده بودند.
 

هرچه سریعتر حقوق کارگران شهرداری را پرداخت می‌کنیم

هرچه سریعتر حقوق کارگران شهرداری را پرداخت می‌کنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها