توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در کیش همزمان با ماه مبارک رمضان



همزمان با ماه مبارک رمضان و در پی اجرای طرح مواسات و مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی در جزیره کیش توزیع شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه کیش روز یکشنبه در آیین توزیع این  بسته ها  اظهار کرد: این بسته ها حاوی هفت قلم کالای غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، برنج و مرغ منجمد و ماکارونی است.

سروان پاسدار حسین سلیمی اظهار کرد: هر کدام از این بسته ها هشت میلیون ریال ارزش ریالی داشته و در مجموع چهار میلیارد ریال برای تهیه آنها از سوی سپاه استان هرمزگان هزینه شده است.

وی  با بیان اینکه این بسته ها با همکاری شورای جهادی جزیره توزیع می شود افزود: همچنین در راستای افزایش سطح پوشش خانواده های مورد هدف طرح مواسات و کمک مومنانه، این کیش ۵۰۰ بسته دیگر سهمیه دارد که سعی می شود در آینده نزدیک به جزیره حمل و در اختیار خانواده ها قرار بگیرد.

سلیمی یادآور شد: طی یک سال گذشته به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و مومنانه چهار مرحله اجرا شده و به صورت میانگین در هر مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی دذ اختیارخانواده ها قرار گرفته است .

رییس شورای جهادی کیش نیز در این آیین گفت: این شورا به منظور هدایت و هماهنگی گروه‌های جهادی از جمله تعیین مسیر و نقشه راه و نظارت بر کارهای جهادی جزیره از پنج ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده تا اقدامات گروه جهادی در مناطق و محله‌ها در زمینه‌های مختلف با یک هماهنگی و خروجی بهتری میسر شود.

حجت الاسلام مهدی ادیب با بیان اینکه هم اکنون با همکاری سپاه ناحیه کیش برای اولین بار فعالیت خود در عرصه توزیع کالا به صورن منسجم را شروع کرده است افزود: در دو سال اخیر در مواجهه با کرونا گروه‌های جهادی بسیج و خیران دلسوزانه پای کار آمدند تا مشکلی از مردم برطرف کنند و در حقیقت خوش درخشیدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها