درمسابقات فوتسال منطقه 15 دانشگاه آزاد؛

«بندرعباس» بر سکوی قهرمانی ایستاد



صبح ساحل، ورزشی _ تیم فوتسال  دانشجویان واحد  بندرعباس قهرمان منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی شد . تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس  توانست با غلبه بر حریفان ، عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال منطقه 15  این دانشگاه را از آن خودکند .

مسابقات فوتسال منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور تیم های واحد ها و مراکز دانشگاهی این منطقه ( استان هرمزگان) به میزبانی دانشگاه آزاد بندرعباس در زمین چمن مصنوعی این دانشگاه برگزار شد . در این دوره از مسابقات تیم های بندرعباس ، بندر لنگه و بندر جاسک به مرحله نهایی راه یافتند و تیم بندرعباس توانست با غلبه بر حریفان مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخته و عنوان قهرمانی را از آن خود سازد .

تیم های بندر لنگه و بندرجاسک نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند .

اعضای تیم بندرعباس را سید حسن حسینی ، میثم دمی ، عزیزالله عامری ، سجاد عامری سیاهویی ، حمید مراد پور ، محمد رضا راستی ، حمید رضا عسکری ، سینا رمضان رمجی ، امان  قره خان  ، فرهاد قلی پور ، هادی رضایی نبوبندی ، سیروس بنی اسدی تشکیل می دادند. امید حیدری پوری و عبدالسعید عابدینی به عنوان مربی و سرپرست این تیم را همراهی می کردند .  داوری این مسابقات را حسن رییسی،مهدی جلوداری و ابراهیم فیروزی برعهده داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها