معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان:

امسال ۳۴ پایگاه نوآموزان هرمزگانی را سنجش می‌کنند/ طرح سنجش سلامت جسمانی از اول تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود



معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان گفت: امسال ۳۴ پایگاه برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان در این استان اختصاص یافته است.

به گزارش صبح ساحل، «حسن جراره»، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان روز یکشنبه در نخستین نشست ستاد سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان، گفت: بیش از ۴۵ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی سال جدید شرکت خواهند کرد. وی افزود: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود به پایه اول و نوآموزان دوره پیش دبستانی از اول تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: نوآموزان در طرح سنجش سلامت از نظر بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شوند.
جراره یادآورشد: تمهیدهای اولیه برای انجام بهینه طرح سنجش سلامت نوآموزان،صورت گرفته است و دراین نشست به بررسی جوانب آن و ارائه گزارش و نظرها پرداخته شد.

همچنین «شهباز بارانی بنویی»، دبیر ستاد سنجش نوآموزان هرمزگان در این نشست گفت: تلاش ستاد بر این است که سنجش نوآموزان همچون همیشه با برنامه ای دقیق و در زمان بندی که اعلام خواهد شد، صورت بگیرد. بارانی بنویی افزود: دراین راستا از تمام دست اندرکاران این مهم در سراسر استان انتظار می رود برای عملیاتی شدن مطلوب این امر، هماهنگی و همراهی لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها