جشنواره چله تابستانی کیش امسال زودتر برگزار می‌شود



سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری جشنواره چله تابستانی کیش خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، جواد جمالی گفت : جشنواره تابستانی، جشنواره‌ای تقویمی است و هر سال با همکاری بخش خصوصی و فعالان گردشگری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

او گفت : با توجه به اینکه امسال در اواخر تابستان ایام محرم و صفر را پیش رو داریم مدت زمان جشنواره کمی محدود شده است و با عنوان جشنواره چله تابستانی کیش برگزار می‌شود.

جواد جمالی گفت: جشنواره تابستانی کیش از ۲۷ خرداد تا ۷ مرداد با همکاری بخش خصوصی به ویژه موسسه جشنواره‌ها برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پس از پایان جشنواره تابستانی کیش برنامه ريزي خاصي براي ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

جواد جمالی گفت: با توجه به اینکه از بیشتر اقوام ایران در جزیره کیش ساکن هستند، این ترکیب یک مزیت رقابتی برای برگزاری برنامه‌ها به وجود آورده است.

او گفت : برای ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سوگواره‌ای در نظر گرفته شده است و همچنین در اربعین حسینی نيز با استفاده از ظرفیت اقوام مختلف در جزیره کیش برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

جمالی گفت: امیدواریم بتوانیم در حوزه مذهبی برنامه‌های خاصی با رویکرد گردشگری در جزیره کیش برگزار کنیم.

 

گفتنی است که روز گذشته نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال این هستیم تا در تابستان سال جاری ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی در قالب جـشـنواره تابستانی در سرزمین آب و آفتاب برگزار شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها