مشمولان غیر غایب می‌توانند بدون نیاز به وثیقه از کشور خارج شوند



معاون وظیفه عمومی هرمزگان از خروج مشمولان غیر غایب از کشور در ایام محرم و صفر بدن نیاز به سپردن وثیقه صرفا برای شرکت در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان خبرداد.

          

به گزارش صبح ساحل، حسن دستوری زاده معاون وظیفه عمومی هرمزگان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، به منظور ارائه خدمات و تسهیلات مناسب به مشمولان غیر غایب امتیاز ویژه‌ای برای خروج این عزیزان از کشور برای شرکت در مراسم عزاداری از طریق سازمان وظیفه عمومی در نظر گرفته شده است . 

وی با بیان این که مشمولان غیر غایب می توانند بدون سپردن وثیقه صرفا جهت زیارت و عزارداری از کشور خارج شوند، افزود: ارائه این امتیاز صرفا با هدف کاهش مراجعات و تسریع در صدور مجوزهای خروج از کشور بوده و کلیه مشمولان غیر غایب میتوانند در ماه های محرم و صفر به ویژه در ایام اربعین حسینی با مراجعه به سایت service.epolice.ir یا evazifeh.epolice.ir در محدوده زمانی یک‌ماهه از هشت مرداد تا 15 مهر ماه سال جاری نسبت به ثبت درخواست خروج از کشور اقدام نمایند.

معاون وظیفه عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق کانال سازمان در سروش به نشانی @khabaresarbazi از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها