مدیرعامل باشگاه ستارگان مکران:

هدفمان از تیم‌داری رشد ورزشکاران سیریک است



مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سیریک ستارگان مکران گفت: هدف از حمایت تیم‌های ورزشی، پرورش استعدادهای ورزشی در خود شهرستان سیریک است.
 
به گزارش صبح ساحل،  محمد کمالی گفت : شهرستان سیریک دارای استعدادها و ظرفیت‌های زیادی در تمام رشته‌های ورزشی است و حمایت کردن از این داشته‌ها می‌تواند موجب شکوفایی و به نتیجه رسیدن آن شود.
کمالی اظهار داشت :  توجه به ورزش قهرمانی از برنامه‌ها  در سال ۱۴۰۱ است و ورزش قهرمانی را با تشکیل تیم‌های ورزشی در برنامه‌ های خود  داریم و راه‌اندازی مدارس ورزشی با یک نیازسنجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سیریک ستارگان مکران بیان داشت: دیگر برنامه پیش‌ روی ما، برگزاری دوره‌های مربیگری و توانمندسازی برای ارتقای مربیان  بومی شهرستان است. وی گفت :  راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی با صدها کارآموز و ورزشکار در حال حاضر در رشته های فوتبال و فوتسال در دو بخش آقایان و بانوان  ایجاد کرده‌ایم و به آن خواهیم افزود.
محمد کمالی پرورش بازیکن را یکی از اهداف باشگاه سیریک ستارگان مکران عنوان کرد و گفت : 
باشگاه ما در رده‌ نونهالان ،نوجوانان،جوانان،امید وبزرگسالان در عرصه کشوری و استانی تیم داری می کند.
کمالی اضافه کرد: در اولین سال حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان استان هرمزگان با بهره گیری از ظرفیت های بانوان با استعداد و بومی موفق شدیم قهرمان استان شویم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سیریک ستارگان مکران ایراد کرد: در سال جاری در رشته فوتبال آقایان در رده های نوجوانان و جوانان ، رشته فوتسال بانوان رده های نوجوانان،امید و بزرگسالان و در رشته فوتبال ساحلی کشور در رده بزرگسالان بانوان، باشگاه سیریک ستارگان مکران تیمداری خواهد کرد.
محمد کمالی تاکید کرد: نگاه مان به ورزش سیریک نگاه توسعه ای است و در همین راستا به زودی ساخت و سازهایی در حوزه ورزش نیز توسط این باشگاه در سطح شهرستان سیریک آغاز و نوید روزهای خوب برای تحول ورزش سیریک است.
وی بیان داشت : در برنامه ای چهار ساله  که توسط این باشگاه تدوین شده است برنامه ریزی هدفمندی در راستای توسعه همه جانبه با بهره گیری از ظرفیت جوانان بومی منطقه صورت پذیرفته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها