فوتبال جوانان شهرستان جاسک‌

اروند بر سکوی قهرمانی ایستاد



مسابقات فوتبال جوانان شهرستان جاسک با حضور تیم های طوفان بونجی‌، شهرداری‌، ایثارگران‌، اروند‌، ذوالفقار و جوانان کوئیگ به صورت دوره ای در محل استادیوم شهید لشکری برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  در این مسابقات که ۳۹ گل در آن به ثمر رسید تیم اروند عنوان قهرمانی را به دست آورد تا نماینده شهرستان جاسک در مسابقات جوانان استان باشد.
اروند برای رسیدن به عنوان قهرمانی در بازی نخست خودش مقابل ذوالفقار یک  یک متوقف شد. 
در این بازی برای اروند علی اضغر غلام خدا و برای ذوالفقار مجید عباسی گل زدند. جوانان اروند در دومین گام به دیدار طوفان بونجی رفتند. دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی سه  سه بازی را به پایان بردند. 
سفید پوشان اروند در سومین بازی موفق شدند سه بر صفر ایثارگران را از پیش رو بردارند.
اروند در بازی چهارم به استقبال جوانان کوئیگ رفت در این بازی اروند پنج بار دروازه کوئیگ را باز کرد تا برای قهرمان شدن تنها یک گام دیگر لازم داشته باشد.
شاگردان وحید کریمی خواه در تیم اروند در آخرین بازی خودشان به دیدار شهرداری رفتند و در یک بازی پر گل چهار بر یک به برتری رسیدند تا در این رقابت ها جام قهرمانی را به دست بیاورند. تیم های طوفان بونجی و ذوالفقار به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.  عبدالعزیز خوشنبات با پنج گل زده آقای گل و خالد شنبلکی به عنوان فنی ترین بازیکن از تیم قهرمان معرفی شدند. 
در این دوره از مسابقات ۱۵ بازی انجام شد که داوران  ۶۳ کارت زرد و ۱۱ کارت قرمز به بازیکنان خاطی نشان دادند. 
در مراسم پایانی و توزیع جوایز مسابقات حسن نکویی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج‌‌، عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک‌، اسماعیل سالفی مدیر برق جاسک و علی عنبری رئيس هیات فوتبال جاسک حضور داشتند و جوایز قهرمانی را به تیم برتر اهدا کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها