آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده (نوبت اول) شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان



جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت اول شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان راس ساعت 16:00 روز پنجشنبه مورخ 05/08/1401 در محل نمازخانه دبیرستان مرحوم عابدینی به آدرس: بندرعباس:آخر خیابان آزادگان سه راهی زیباشهر دبیرستان عابدینی تشکیل می گردد. 
لذا از کلیه اعضاء دعوت می شود با در دست داشتن کارت و یا دفترچه عضویت راس ساعت مقرر در محل مذکور حضور به هم رسانید و یا وکیل / نماینده خود را کتبا معرفی نمایید. 
ضمنا به اطلاع می رساند که به موجب ماده 19 آئین نامه نحوه تشکیل مجامع عمومی؛تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر3رأی و هرشخص غیرعضوتنها یک رأی خواهد بود.و اعضای متقاضی اعطای نمایندگی،می‌بایست به‌همراه نماینده خود حداكثر تا تاریخ 04/08/1401  در محل دفتر  شرکت تعاونی  حاضر تا پس از احراز هویت و تأیید وكالت برگه ورود به مجمع را دریافت‌دارند.
دستور جلسه:
- گزارش هیئت مدیره و بازرس /بازرسان درخصوص عملکرد سال مالی 1398الی 1400
- طرح و تصویب صورتهای مالی منتهی به سال های 29/12/1392 الی 29/12/1400
- طرح و تصویب بودجه پیشنهادی سال 1401
- انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره 
- انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل بازرس/ بازرسان
- تصمیم گیری درخصوص اعضاء بدهکار شرکت تعاونی
- تصمیم درخصوص شکایت قضایی از اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل اسبق شرکت تعاونی بابت فروش واحدهای مسکونی و بدهی های ایجاد شده برای اعضاء و تعاونی
*داوطلبان تصدی سمت های هیئت مدیره و بازرسی به موجب ماده 2 دستورالعمل موظفند حداکثر ظرف پنج روز از انتشار آگهی دعوت فرم داوطلبی را تکمیل و تحویل دفتر تعاونی نمایند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها