جزییات راهپیمایی 13 آبان در هرمزگان اعلام شد



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی برای ایام یوم الله 13 آبان در نظر گرفته شده است که با مشارکت گروه‌های دانش‌آموزی و مردمی در ایام منتهی به 13 آبان اجرایی خواهد شد.

 

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: جنایت تروریستی شیراز بدست دشمنان کوردلی صورت گرفت که نمی‌خواهند ملت ایران در امنیت و آرامش باشند.

وی با بیان این که مختل کردن امنیت هدف اصلی دشمن برای متوقف ساختن پیشرفت‌های کشور است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی است که باید آن را مطرح و به شیوه هنرمندانه برای عموم جامعه تشریح کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تجلیل از نقش و جایگاه اصحاب رسانه در روشنگری در جامعه، افزود: اکنون در جهاد تبیین، نقش رسانه‌ها از اهمیتی کلیدی و حیاتی برخوردار است تا اذهان مردم را نسبت به آینده کشور روشن و توطئه‌های دشمن برای آینده ایران را برملا سازند.

ایمانی فرد درباره مراسم راهپیمایی روز 13 آبان نیز عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در استان هرمزگان همراه و همزمان با سراسر کشور در 13 شهرستان و تمام بخش‌ها و برخی از روستاها برگزار خواهد شد و بیش از 100 برنامه مختلف فرهنگی و تبلیغی در این روز به اجرا درخواهد آمد.

وی شکوه برگزاری این روز را همراهی خانواده‌ها با فرزندان دانشجو و دانش آموز خود در این مراسم عنوان کرد و بیان داشت: در شهر بندرعباس برنامه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها