رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش:

خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس کیش دستگیر شدند



رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: با اجرای ۶ طرح برخورد با معتادان و خرده فروشان مواد مخدر سوداگران مرگ  در اطراف مدارس این جزیره دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ غلامرضا خادمی»، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در اجرای طرح دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر اطراف مدارس که با اقدامات مجرمانه خود سلامت جوانان و نوجوانان را به خطر می‌اندازند تعداد ۲۴ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند. وی اضافه کرد: در این طرح دستگیری و جمع آوری خرده فروشان در اطراف مدارس و پارک ها در دستور کار پلیس است و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در این مناطق حضور دارند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: با خرده فروشان موادمخدر خصوصا راکبین موتورهای شارژی که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام می کنند قاطعانه برخورد می کنیم. وی با اشاره به اینکه همشهریان اطلاعات و اخبار خود در خصوص خرده فروشان مواد مخدر را می توانند از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند، گفت: مبارزه بی امان و قاطع با سوداگران مرگ با همه توان در حال انجام است .

از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۴۰ طرح ویژه اجرا و ۵۶نفر معتاد و خرده فروش دستگیر و بیش از ۵۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها