رییس کل دادگستری هرمزگان:

محکومان مشمول عفو رهبری در هرمزگان تا ۲۲ بهمن آزاد می‌شوند



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: تعدادی از کارکنان دادگستری در راستای اجرای فوری فرمان عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه آزادی مشمولان عفو را تا حدود ساعت ۲ بامداد چهارشنبه به زندان بندرعباس ارسال کردند که این افراد تا ۲۲ بهمن آزاد شوند.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رییس کل دادگستری هرمزگان در جریان بازدید شبانه و سرزده از زندان بندرعباس ضمن قدردانی از قضات و کارکنان حاضر در این شعب، بر لزوم بسیج همه امکانات برای تسریع در شناسایی مشمولان عفو و آزادی آنها تا ۲۲ بهمن‌ماه، تأکید کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از ابلاغ دستورالعمل عفو، ضمن آغاز فرآیند بررسی واجدین شرایط با تشکیل کمیته ویژه ای در دستگاه قضایی استان هرمزگان، دستورات مقتضی به رؤسای دادگستری ها و دادستان های حوزه های قضایی، همچنین مدیرکل زندان های استان به منظور سرعت بخشیدن به این روند ابلاغ شد.

قهرمانی اضافه کرد: برای پیگیری فرآیند عفو، تعدادی از کارکنان اجرای احکام در محل دادسرای بندرعباس استقرار یافته و شناسایی واجدین شرایط و آزادی آن‌ها به صورت شبانه‌روزی و حتی در خارج از وقت اداری ادامه دارد.

به گفته رییس دستگاه قضایی هرمزگان با اهتمام همکاران تا قبل از ۲۲ بهمن همه محکومان و متهمانی که مشمول دستورالعمل هستند از شیرینی این عفو بهره‌مند خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها