کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در بندرعباس



فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و کشف 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «تیمور دولتیاری»، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه حسن لنگی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مقابله با پدیده قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یکدستگاه کامیون تریلی نفتکش در حین تخلیه و انتقال سوخت به چند خودرو سواری و وانت مشکوک شده و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: متهمان با مشاهده ماموران با رها کردن کامیون و با استقاده از خودرو های سواری و سبک موجود در محل متواری شدند که در بازرسی از کامیون مورد نظر 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق بصورت بلاصاحب کشف شد.

این مقام انتظامی استان، ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان 9 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و سوخت های کشف شده نیز به شرکت پخش فرآورده های نفتی استان انتقال و تلاش برای دستگیری عوامل قاچاق که شناسایی شده اند، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان از مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها