فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جلوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است



فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۴۳ سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون درحال ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که جلوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «دریادار علیرضا تنگسیری»، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم در طول این تاریخ همه سختی ها را تحمل کردند، چراکه این انقلاب متعلق به مردم است و از اساس مردمی بوده و هست و خودشان آن را نگهداشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم در همه سختی ها، مرارت‌ها و مشکل‌هایی که در طول این مسیر چند ده ساله وجود داشته و همه تحریم‌هایی که کشور را درگیر کرده بود از انقلاب خود دفاع کردند، در دفاع مقدس که شهیدان بسیاری تقدیم کرده و مردانه پای انقلاب خود در گرما و سرما ایستادند.

وی اضافه کرد: اکنون با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی و ورود به چهل و چهارمین سال آن، این مردم هستند که همچنان در صحنه حضور دارند و این جلوه حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد هستیم.

فرمانده ندسا افزود: این به معنای انقلابی بودن مردم بوده و نشان می‌دهد انقلاب ما مردمی است و افتخار می‌کنیم انقلاب‌مان دینی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها