برگزاری اختتامیه نخستین المپیاد ورز‌ش‌های ساحلی دانشجویان کشور؛

دانشگاه هرمزگان بیشترین مقام‌ برتر را کسب کرد



نخستین المپیاد فرهنگی-ورزشی ورز‌ش‌های ساحلی دانشجویان کشور که از ۱۹ اسفند ماه به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد، به ایستگاه آخر‌ رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، مراسم اختتامیه المپیاد ورزش دانشجویی عصر روز گذشته با حضور تیم‌‌های منتخب برگزار شد. طی این مراسم از قهرمانان و مدال‌آوران به صورت تک نفره و تیمی تقدیر به عمل آمد.
"محمد صادقی"، رئیس دانشگاه هرمزگان در آیین اختتامیه المپیاد ورزش‌های ساحلی دختر‌ و پسر دانشگاه‌های کشور گفت: تردیدی نیست که بشر در راستای کمال گرایی از کاستی‌ها به سمتی حرکت می‌کند که مطلوبیت بهتری را را رقم بزند.
وی با بیان اینکه معتقدم بیش از دو سوم مردم جهان توسعه را آرزو می‌کنند، اظهار کرد: امروزه توسعه به عنوان امری خواستنی جای خود را به امری اجتناب ناپذیر داده است. درواقع توسعه امری اجتناب ناپذیر است و تا جایی در عالم ملت‌ها رشد کرده که نمی‌شود آن را مورد اغماض قرار داد.
رئیس دانشگاه هرمزگان افزود: منابع انسانی محرک و موتور اصلی توسعه هستند. بدون منابع انسانی نمی‌توان از توسعه یاد کرد.
توسعه یعنی تلاش برای ساختن انسان شکوفا؛ انسان شکوفا کسی است که با ابعاد مختلف یک علم ارتباط بسیار دارد. بخش عظیمی از انسان شکوفا در رشته تربیت بدنی ساخته می‌شود.
صادقی با بیان اینکه سلامت جسم، روان و به طرق مختلف سلامت اجتماعی با مهارت مربیان تربیت بدنی طراحی و اجرا می‌شود، عنوان کرد: امروزه ورزش یکی از مکانیزم‌های اصلی دیپلماسی عمومی است. نکته اشتراکی ما برای همه ابعاد توسعه فراملی؛ پس شما {دانشجویان تربیت بدنی} محرکان توسعه هستید. شمانماد سلامت برای همه دانشگاه‌های استان هستید.
وی در پایان اظهار کرد: دانشگاه هرمزگان به عنوان قطب علمی اقتصاد دریاپایه ظرفیت‌های متعددی را برای‌ برگزاری چنین رویدادهایی فراهم کرده است.
لازم به ذکر است که در بخش دختران با احتساب مجموع رشته‌های شرکت کننده براساس امتیاز بدست آمده:
مقام سوم المپیاد دختران به دانشگاه زابل اختصاص بافت.
مقام دوم المپیاد دختران به دانشگاه‌ پیام نور اختصاص یافت.
مقام اول المپیاد دختران به دانشگاه هرمزگان اختصاص یافت.

در بخش پسران با احتساب مجموع رشته‌های شرکت کننده و براساس امتیاز بدست آمده:
مقام سوم المپیاد پسران به دانشگاه هرمزگان رسید.
مقام دوم المپیاد پسران را دانشگاه تهران کسب کرد.
مقام اول المپیاد پسران نیز به دانشگاه مازندران رسید.


 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها