ویژه ماه مبارک رمضان؛

نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی در بندرعباس برگزار می‌شود



مدیر تعاون روستایی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «عیسی برخورداری پور»، مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با هدف جلوگیری از ایجاد فضای تورمی و کنترل بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه به مدت یک هفته در بازارچه صادقیه بندرعباس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه اقلامی شامل برنج، شکر، گوشت منجمد، مرغ منجمد، خرما و سایر محصولات کشاورزی با نرخ مصوب تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان افزود: در مجموع قریب به 400 تن کالای اساسی در نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان توزیع می شود.

برخورداری گفت: نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی تنطیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان واقع در میدان صادقیه بندرعباس با حضور ۴ اتحادیه شهرستانی شامل میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس و یک اتحادیه استانی و برخی از تشکل های زنان  برگزار می شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان بیان کرد: در این راستا به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود با مشارکت دستگاه های اجرایی، اتحادیه ها و تشکلهای تعاون روستایی ضرورت دارد.

برخورداری پور اضافه کرد: با انجام اقدامات اجرایی مؤثر، اهداف مورد نظر که ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، افزایش ضریب رضایتمندی مردم و تأمین و توزیع به موقع اقلام پر مصرف کالاهای اساسی است، فراهم می شود.

وی ادامه داد: این‌ نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت 16 الی 23 پذیرای بازدیدکنندگان است و در صورت استقبال مردم، مهلت نمايشگاه قابل تمديد می باشد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان در پایان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 8 تن خرما مضافتی توسط اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان حاجی آباد در بازارچه تعاون روستایی واقع درخیابان طلوع توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع این محصول ارزشمند ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها