با حکم رئیس شورای اسلامی شهرستان بندرعباس

فرامرز عیانی به عنوان مشاور ورزشی منصوب شد



فرامرز عیانی به عنوان مشاور ورزشی شورای اسلامی شهرستان بندرعباس منصوب شد.

  


به گزارش صبح ساحل،  با حکم علی رئیسی حسنلنگی رئیس شورای اسلامی شهرستان بندرعباس ، فرامرز عیانی به عنوان مشاور ورزشی شورای اسلامی شهرستان بندرعباس منصوب شد.
در حکم رئیس شورای اسلامی  شهرستان بندرعباس آمده است ، نظـر به تعهـد، تخصـص و تجـارب ارزنـده جنابعـالی به مـوجب این حـکم به عـنوان مشـاور ورزشی شورای اسلامی شهرستان بندرعباس منصوب می شوید.
امید است با اتکا به عنایت خداوند متعال همه تلاش ها و کوشش های خود را جهت تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای شهرستان بندرعباس به کار ببندید.
ضروری است با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور و به کار گیری نیروهای کاردان ،متعهد و کارآمد با سازماندهی متفکرانه، و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار خود به همراه برنامه ریزی، اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.
فرامرز عیانی متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۵۶ در بندرعباس است.‌
وی دارای کارت مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است و آقای گل در مسابقات دسته سوم و دسته دو بندرعباس بوده است. عیانی بازیکن برتر دسته یک فوتبال شهرستان بندرعباس و قهرمانی و نایب قهرمان لیگ دو و یک استان وصعودبه لیگ برتر استان، قهرمانی و نایب قهرمانی فوتسال شهرستان بندرعباس و استان به همراه باشگاه نایبند، قهرمانی ونایب فوتسال کارکنان دولت به همراه تیم آتش نشانی و دانشگاه آزاد، قهرمان فوتسال کارکنان کشوربه همراه آتش نشانی، حضوردرتیم منتخب فوتبال امیداستان، حضور در اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان کشور و دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال آتش نشانان کشوربه عنوان بازیکن و قهرمانی فوتبال و فوتسال جوانان بندرعباس، قهرمانی فوتسال نوجوانان ، جوانان و امیداستان، قهرمانی فوتسال بزرگسالان شهرستان بندرعباس و مقام سوم فوتبال شهرستان بندرعباس به عنوان مربی در کارنامه دارد.
از سوابق مدیریتی فرامرز عیانی می توان به مدیر مالی و معاونت اداری مالی سازمان های آتش نشانی و میادین وساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس اشاره کرد. وی عضو هئیت مدیره باشگاه نایبند و چهار سال هم دبیرهیات هندبال استان بوده است و در حال حاضر هم مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور است.

 

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها