فوتسال جام رمضان دهستان گابریگ جاسک

طوفان کروچ جشن قهرمانی بر پا کرد



مسابقات فوتسال جام رمضان دهستان گابریگ بخش مرکزی جاسک با شرکت ده تیم به میزبانی. روستای بند بست گابریگ در زمین چمن مصنوعی بیست دوم بهمن  بندبست با همکاری و حمایت شرکت مکران توسعه سعادت گابریگ برگزار شد.

   


به گزارش صبح ساحل، بازی فینال این مسابقات بین تیم های طوفان کروچ و دریادلان روستای هیمن برگزار شد. در این بازی تیم طوفان کروچ با نتیجه سه بردو از سد تیم دریادلان هیمن گذشت و قهرمان این مسابقات شد.
بهترین بازیکن این مسابقات عبدالحکبم سیدی و  ابراهیم پاداش  به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شدند.
هاشم زمانی به عنوان بهترین دروازبان  مسابقات انتخاب شد.
در مراسم اختتامیه این مسابقات  نکویی زاده جانشین بسیج جاسک.، اسماعیل سالفی رئیس اداره برق و عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش وجوانان جاسک  ، دهیار و شورای اسلامی بندبست، رئیس شورای حل اختلاف دهستان گابریگ  و امام جمعه روستای بندبست حضور داشتند که نکویی زاده جانشین بسیج جاسک در خصوص ورزش واهمیت آن در سالم سازی  جامعه مطالبی بیان کرد و گفت:  از مسولین برگزاری این مسابقات که بستر پر کردن اوقات فراغت جوانان را فراهم کرده اند تشکر می کنم.
  وی اظهار داشت: زیر ساخت های خوبی در روستای های جاسک توسط اداره ورزش وجوانان جاسک احداث شده و جای تشکر  دارد. 
جانشین فرمانده بسیج جاسک  گفت:  بسیج در کنار ورزش جاسک است و حامی ورزش و ورزشکاران جاسک می‌باشد. وی بیان داشت : دشمن در صدد است جوانان ما را نا امید کند ولی جوانان ما هوشیار هستند و تمام نقش های دشمن را خنثی کرده اند و همه ما وظیفه داریم  جوانان را حمایت کنیم.  در برگزاری این مسابقات ایوب شیهی و احمد سعادتی  قنبر جمالی و دهیار و شورای اسلامی روستای بندبست  همکاری خوبی داشتند.

 

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها