خبرنگاران این مجموعه 10 مقام برتر در جشنواره استانی مطبوعات خلیج فارس کسب کردند؛

شبی درخشان برای «صبح ساحل»



هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه‌های خلیج فارس چهارشنبه، 6 اردیبهشت ماه با اعلام برگزیدگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس، به پایان رسید. در این جشنواره، 5 خبرنگار از مجموعه رسانه ای صبح ساحل، 10 مقام برتر از آن خود کردند.

به گزارش صبح ساحل، در آیین پایانی این جشنواره که شامگاه چهارشنبه با حضور معاون مطبوعاتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، برگزیدگان بخش‌های مختلف (رتبه‌های اول تا سوم) به شرح زیر معرفی شدند:

رشته مصاحبه:
آنا رام با عنوان « زوال آبزیان در خلیج فارس» مقام اول در مصاحبه و آنا رام با عنوان «اپیزودی در جاده آهنین» مقام دوم، محمود رئیسی جاسکی با عنوان «دنبال جایگاه برای خودمان نبودیم شادی مردم شادی ما بود» و فاطمه محمودآبادی با عنوان «کمر خمیده معدن کاران» مقام‌های سوم را در بخش مصاحبه کسب کردند.

رشته تیتر:
آنا رام با اثر « ردای نو بر تن بافت های قدیمی شهر» مقام اول در بخش تیتر و فاطمه محمودآبادی با اثر «سایه حزن» و مهدی ده‌دار با اثر «گردش سکان دیپلماسی دریایی خلاف باد شرطه/ باد موافق به سمت ایران می وزد یا همسایگان ؟»، مقام دوم و فاطمه محمود آبادی با اثر «تور خالی جاشو»، مقام سوم را از آن خود کرد.

رشته گزارش :
آنا رام با گزارش « ردای نو بر تن بافت های قدیمی شهر»، مقام دوم در این بخش را کسب کرد.
رشته چند رسانه ای:
عبدالسلام جمالی در قالب ویژه، فرزند آوری و جوانی جمعیت با اثر «چین و چروک بر چهره زیبای ایران» مقام اول را در این بخش کسب کرد.

گفتنی است؛ داوری هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه‌های خلیج فارس، محمود مقتدیان ، محمدحسین بدری و مهدی توکلیان بر عهده داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها