هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم در میناب آغاز به کار کرد



هفدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) و با حضور خدام آستان قدس در روستای کردر رضوی شهرستان میناب کار خود را آغاز کرد.

به گزارش صبح ساحل، «ابراهیم ذاکری»، دبیر جشنواره مردمی فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم گفت: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت، با حضور کاروان زیرسایه خورشید در روستای کردر رضوی شهرستان میناب آغاز شد.

ذاکری افزود: این جشنواره در رشته‌های فرهنگی و هنری شامل کتابخوانی رضوی، نقاشی رضوی، کلیپ رضوی، سرود رضوی، تئاتر رضوی، قصه گویی رضوی و سفرنامه نویسی رضوی در دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی گفت: فوتسال، دومیدانی، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی، بازی بومی محلی هووا از جمله رشته‌های ورزشی این جشنواره است. ذاکری افزود: آیین اختتامیه این جشنواره در دهه امامت و ولایت (قربان تا غدیر) برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم از ۱۷ سال قبل به همت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (عج) و با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی، تحکیم مبانی اسلامی و مقابله با نقشه‌های دشمنان، نشر و ترویج شعائر دینی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب هر سال در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها