کمیته آموزش هیات فوتبال هرمزگان برگزار کرد

دوره دانش افزایی مربیان مدارس فوتبال



کلاس دانش افزایی مربیان مدارس فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  باتوجه به آغاز فعالیت مدارس فوتبال استان هرمزگان کلاس توجیهی و دانش افزایی مربیان پایه و مدارس فوتبال استان هرمزگان با شرکت بیش از ۷۰ نفر از مربیان آقا وخانم به میزبانی هیات فوتبال استان هرمزگان زیر نظر کمیته آموزش این هیات برگزار شد و  مربیان آموزش های لازم را زیر نظر مدرسان کلاس فرا گرفتند.
شرکت کنندگان به مدت یک روز صبح و بعد از ظهر در محل سالن مجموعه شهدای کارگر، مباحث فلسفه فوتبال پایه، وظایف مربیان و مدیران مدارس فوتبال، آشنایی 
با مباحث قانون در فوتبال، نحوه سازمان دهی تمرینات، اهداف و نحوه برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال آموزش های لازم را فر گرفتند.
اصغر معماری دبیرهیات فوتبال استان گفت: برای توسعه فوتبال هیچ راهی بهتر از ارتقای مربیان نیست که نقش الگو و آموزش دهنده دارند. وی خاطر نشان ساخت: آموزش رکن اصلی توسعه فوتبال است و باید برای ارتقا آن همواره با حضور مربیان نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و علمی اقدام کرد.
محمد زارع زاده مدرس روانشناسی این کلاس توجیهی و دانش افزایی پیرامون توانمندی روانی در مربیانی که در ورزش فوتبال فعالیت دارند و شناخت و ویژگی های اخلاقی ، روانی، عاطفی و اجتماعی نوآموزان همچنین در رابطه با شکل گیری اخلاق و رفتارکودکان قبل از ۹ سالگی و بعد از ۹ سالگی مطالبی بیان کرد.
همچنین پرویز دهقانی ریئس کمیته انضباطی درابطه با حقوق ورزشی گفت: حقوق ورزش به مجموعه مطالبی اطلاق می شود که وظایف ، اختیارات و مسئولیت های قانونی همه کسانی که به نحوی با فعالیت های ورزشی درگیر هستند روشن می سازد. دهقانی افزود: مطالعه حقوق ورزش به جامعه ورزشی می آموزد که چگونه باید در فعالیت های ورزشی مشارکت نمود تاحوادث ناشی از آن، مسئولیت های قانونی را که که در نهایت به مجازات محرومیت ازحقوق اجتماعی و جبران ضرر و زیان منتهی می شود توجه نمایند.
در ادامه عارف دریس نیز نحوه سازماندهی تمرینات و چگونگی برگزاری فستیوال هارا به مربیان آموزش دادند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها