ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شد



مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به درخواست های مردمی و مصوبات شورای تامین طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شد.

           

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر افزود: براساس مصوبات جلسه ای که با حضور مقامات انتظامی، امنیتی و اجرایی درگهان برگزار شد، مقرر گشت، طرح ساماندهی اتباع بیگانه در شهر درگهان آغاز شود.
وی ادامه داد: برخورد جدی با کارفرمایان و افرادی که در خصوص مجوز کسب و پیشه، اجاره و خرید با اتباع غیرمجاز همکاری دارند، جزو یکی از مصوبات جلسه امروز بود.
حقیقی یادآور شد: مدت زمان فرآیند پلمب و معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی طبق قانون و دستورالعمل نیروی انتظامی پیش بینی شده است.
وی افزود: در راستای اهداف سازمان و تاکید مقام عالی سازمان مبنی بر ارج نهادن به ارزش ها و حقوق شهروندی پیش از این نیز طرح ساماندهی صنوف لباس زیر بانوان از سوی این مدیریت آغاز و ضوابط یادشده به تمام صنوف مربوطه ابلاغ شده و بیش از ۴۸ واحد صنفی متخلف تاکنون پلمب شده‌اند.
به گفته مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در صورت بروز تخلف واحد صنفی پلمب شده و تا تغییر صنف فک پلمب نخواهد شد.
در بخش دیگری از این جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم اظهار کرد: بنا برتصمیمات استانی مقرر گردیده با توجه به تراکم جمعیتی افاغنه در درگهان طرح ساماندهی اتباع بیگانه در این شهر طبق رویه مقررات معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان و آئین نامه مربوط به اتباع اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاریخ ۳۱ خرداد آغاز شود.
سرهنگ کاظمی تاکید کرد: در این طرح تمامی ارگان ها مکلف هستند در خصوص ساماندهی اتباع همکاری لازم را انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها