رئیس هیات فوتبال هرمزگان خبر داد

زیرساخت‌های فوتبال ابوموسی بازنگری می‌شود



محمد عباسی رئیس اداره ورزش و بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان ابوموسی با  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش صبح ساحل،  محمد عباسی رئيس  اداره ورزش وجوانان و قاسم بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان  ابوموسی با حضور در محل دفتر هیات   فوتبال استان  هرمزگان با قاسم رنجبریان رئیس  هیات فوتبال هرمزگان و اعضا کمیته های مختلف این هیات دیدار و گفت و گو کردند‌
عباسی با اشاره به مستعد بودن رشته فوتبال و فوتسال  شهرستان ابوموسی  گفت: از بدو ورودم به شهرستان  مهم ابوموسی شاهد تلاش هیات  فوتبال این شهرستان بوده ام و متوجه شده ام که استقبال خوبی از این رشته در شهرستان توسط علاقمندان به این رشته ورزشی می شود.
وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب هیات  فوتبال شهرستان گفت: این هیات  توانسته با ساماندهی ورزشکاران این رشته و تعامل با هیات  فوتبال استان آینده روشنی را برای این رشته رقم بزند.
عباسی با اشاره به این مطلب که رشته ورزشی فوتبال جامعه مخاطب گسترده ای دارد گفت:  این موضوع وظیفه اداره  ورزش و جوانان شهرستان  و هیات  فوتبال استان را سنگین نموده که در همین راستا باید برنامه ریزی های لازم برای رشد و ارتقا این ورزش در شهرستان مهم ابوموسی صورت گیرد.
متولی ورزش، شهرستان  ابوموسی  با اشاره به اهمیت وجود نماینده ایی در این رشته هم در فوتبال و هم فوتسال در  استان اظهارداشت: با حمایت ذاتی ما مسئولین امر از رشته های ورزشی در شهرستان ابوموسی باید سرمایه گذاری لازم و هدفمند در حوزه تیم داری انجام گیرد تا با این کار بتوانیم  استعدادهای درخشان ورزشی این رشته در شهرستان  را در استان و بالطبع در  کشوری معرفی و مطرح نمائیم
عباسی رئیس اداره ورزش وجوانان  ابوموسی  با اشاره به بالا بودن  پتانسیل  ورزشکاران علاقمند به فوتبال در این شهرستان  عنوان کرد: هیات فوتبال استان باید  یکی از مهمترین برنامه ریزهای خود را معطوف به جزیره ابوموسی نماید چون در این  جزیره  استعدادهای بالقوه ایی در این رشته وجود دارد که با نگاه برنامه ریزی شده هیات فوتبال استان قطعا ما در آینده ایی نه چندان دور شاهد رشد این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.
وی افزود: خوشبختانه هیات فوتبال استان هرمزگان در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار دارد و این نشانگر وجود استعدادهای بکر در سطح استان هرمزگان می باشد  که قطعا شهرستان  ابوموسی را نیز  از هم اکنون در همه رده های سنی لحاظ نماید.
محمدعباسی متولی ورزش شهرستان  ابوموسی تصریح نمود: اداره ورزش و جوانان این شهرستان در نظر دارد که یک سری اقدامات را جهت توسعه فوتبال در سال جدید با حمایت هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش وجوانان استان انجام دهد. وی  با اشاره به حضور  افراد با تجربه و توانمندی در هیات  فوتبال استان و هیات  فوتبال شهرستان  ابوموسی گفت: ما می توانیم برای ارتقا ورزش فوتبال در شهرستان  ابوموسی از این توانمندی ها به درستی استفاده نمائیم
قاسم رنجبریان رئیس هیات  فوتبال استان هرمزگان  در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های هیات فوتبال شهرستان ابوموسی و اداره ورزش وجوانان این شهرستان که در تلاش هستند این رشته را در شهرستان ابوموسی احیا نمایند گفت: ما در مجموعه هیات فوتبال  استان در تلاش هستیم تا با حمایت از فوتبال تمام استان به خصوص  شهرستان مهم و استراتژیک ابوموسی که جایگاه ویژه ایی در کشور را دارد جایگاه فوتبال استان در  کشور را ارتقا بخشیم و با رویکرد خوب و سنجیده هیات فوتبال  شهرستان  ابوموسی و حمایت اداره ورزش این شهرستان  از این رشته برخود واجب و لازم می دانیم که با تمام قوا نسبت به احیا ورزش فوتبال و احیا زیرساخت های این رشته تمام تلاش خود را به کار ببندیم.
رئيس هیات فوتبال استان تصریح کرد: در حوزه تیم داری نیز مکاتباتی با هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان ابوموسی  صورت گرفته تا در صورت لزوم  بتوانیم  نماینده ایی از این شهرستان در استان داشته باشیم.
رنجبریان با اشاره به وجود زیرساخت ورزشی فوتبال ساحلی در این شهرستان  خاطرنشان کرد: زیرساخت زمین فوتبال ساحلی در شهرستان ابوموسی موجود است و  تلاش و برنامه ریزی مدون و مناسبی لازم است تا بتوانیم از این زیر ساخت در شهرستان ابوموسی در استان استفاده نمائیم که در این خصوص نیازمند همراهی و همکاری مجموعه اداره کل ورزش و جوانان هم  می باشیم  تا این مهم محقق شود  و ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی بتوانند فعالیت نمایند.

قاسم بارگاهی رئیس هیات فوتبال شهرستان ابوموسی هم عنوان نمود: نگاه خوب هیات فوتبال استان به این رشته در جزیره مهم ابوموسی با وجود استعدادهای بکر در این رشته در سازماندهی کردن تیم های فوتبال در شهرستان می تواند مهم باشد. وی  ضمن قدردانی از هیات فوتبال استان گفت: نگاه دلسوزانه  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان به فوتبال شهرستان  مایه امیدواری خانواده  فوتبال این جزیره شده، که امیدواریم بتوانیم  از حضور  ارزشمند هیات فوتبال  و کمیته های این هیات در شهرستان بیشترین سود را برای رشد و ارتقا این ورزش همه گیر ببریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها