خانم خزعلی برایمان چی آورده ای ؟



«سیسمونی »بعد از یک پروژه ی پر سر وصدای با بگیر و ببند در واژگان ادبیات و پارادیم سازی سیاسیون قرار گرفت. شاید گنجاندن برخی از کلیدواژه ها در گفتمان های سیاسی و حتی نطق های انتخاباتی برای تسویه حساب های حزبی قبلا سخت بود ولی الان از املاک نجومی،فیش نجومی ،خودروی نجومی و... باید «سیسمونی» را هم جزو ادبیات دنیای سیاسیون بدانیم.   
این کلید واژه «سیسمونی» در جستجوی اخبار چند روز اخیر پیرامون حضور شخصیت های سیاسی در استان ما ترند شده بود. خانم انسیه خزعلی معاون زنان رئیس جمهور به منظور تکمیل رزومه عملکردی جهادی انقلابی خود و حضور در جشن ازدواج زوج های بشکردی واهدای جهیزیه وارد استان هرمزگان شده بودند. نکته جالب توجه؛ تشریح برنامه های حضور ایشان در بشکرد بود .
 یکی از برنامه های ایشان اهدای» سیسمونی» بود. سپاس بزرگوار! ای کاش تنظیم کنندگان برنامه سفر ایشان به استان؛ انعکاسی از افق های دید بالاتر زنان هرمزگان برای ایشان ترسیم می کردند. این روزها حتما خانم خزعلی به عنوان جایگاه حاکمیتی هدایت و راهبری امور زنان در کشور واقف به تحولات اجتماعی پیرامون بانوان هستند. ای کاش ایشان جایگاه معاونت ریاست جمهوری کشور را دارای شانیت بالاتری می دانستند و برای بانوان شریف بشکرد با حفظ کرامت آنان؛ حداقل مثل بقیه مسئولان؛ وعده های زیر ساختی حوزه بهداشت ،سلامت و سرگرمی می دادند!    
خانم خزعلی دغدغه مادران بشکردی فراتر از ادراک مسئولان است. ما وخانم خزعلی نمی دانیم مادر بشکردی ،فرزندی که با خون دل و دویدن در داروخانه های میناب برای پیدا کردن یک شیر خشک بزرگ کرده؛ در اثر نبود زیر ساخت های عمرانی و سلامت در اثر عقرب گزیدگی از دست بدهد؛ نیاز به مانور تصنعی خدمت ندارد! آن هم جهیزیه و سیسمونی که از طرف سمن هایی مانند آبشار عاطفه ها تدارک دیده شده است.   
خانم خزعلی با اشاره به مشکلات و محدودیت های منطقه بشاگرد؛ مردم را به تحمل سختی ها و اینکه نگاه خدواند به شما کفایت می کند؛ دعوت کرده و دوباره پروپاگاندا را بازتولید کردند. بزرگوار؛شما هم بچه ها و سایر خاندان را از آمریکا و کانادا فراخوان بده تا با هم در سایه نگاه خداوند در بشکرد زندگی کنید!شما گفتید که اثر تمسک مردم غیور بشکرد به معارف الهی به راحتی در این منطقه قابل مشاهده هست. بله شکی در بنیادهای اعتقادی مردم بشکرد نیست ولی انگار فرزندان شما در کانادا به خدا نزدیک تر هستند! 
دیری نگذشته است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولیدvpn خبرساز شده بود و خزعلی به خاطر این موضوع مورد انتقاد قرار گرفت و تا جایی که شایعه استعفای او هم مطرح شد. اینکه فرزندان مسئولان و آقا زاده ها و ژن های خوب کجا زندگی کنند ؛ حق شهروندی خودشان هست ولی مسئله جایی قابل تحمل نیست که شعار غیر واقع می دهیم.
آنجایی که یکی از ابوالمناصب کشور؛ مردم را به خوردن نان خشک و بستن لنگ مانند یمنی ها وبه مقاومت دعوت کرد ولی فرزندانش در همایش گرگ وال استریت در استانبول با کت و شلوارهای شیک حضور داشتند ودر خانه دارای متراژ چهار رقمی زندگی کنند، در این مضایق زندگی مر دم قابل باور نیست و نسبتی با مسئولیت پذیری در جامعه اسلامی ندارد! با سخنی از تئورسین اصیل انقلاب اسلامی شهید بهشتی سخن کوتاه می کنم: اگر در جامعه ای ، کسانی فقرا را به صبر دعوت کردند ، که میدان برای یغماگران بازبگذارد و بگویند صبور باش تا خدا در آخرت به تو عوض دهد! این سخن ،سخن اسلام نیست...
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها