رئیس هیات فوتبال هرمزگان خبر داد

مربیانی که در دوره های دانش افزایی شرکت نکنند با محرومیت روبرو خواهند شد



با تصویب هئیت رئیسه  هیات فوتبال هرمزگان و به منظور بررسی مشکلات و عملکرد هیات های فوتبال شهرستان های هرمزگان  اعضای هیات فوتبال هرمزگان به شهرستان های مختلف استان سفر خواهند کرد.

        
به گزارش صبح ساحل، در اولین برنامه هیات فوتبال استان هرمزگان، قاسم رنجبریان رئیس،  اصغر معماری دبیر ، عباس امینی زاده نایب رئیس آقایان،  کلثوم دارا نایب رئیس بانوان و مسوولان چند کمیته هیات فوتبال از محل هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بازدید به عمل آورند و در بررسی عملکرد این هیات جلسه ای را در محل سالن کنفرانس اسکله شهید حقانی بندرعباس برگزار کردند.
در این بازدید روسای کمیته های هیات شهرستان بندرعباس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در ادامه به بیان فعالیت های انجام شده در طول سال جاری پرداختند و سپس روسای کمیته های استان از بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری هیات فوتبال شهرستان را مورد بازدید قرار دادند و فعالیت انجام شده را مثبت ارزیابی کردند.
همچنین در جلسه ای مشترک که در سالن کنفرانس اسکله شهید حقانی برگزار شد قاسم رنجبریان ضمن رضایت از فعالیت های انجام شده در هیات فوتبال شهرستان بندرعباس اظهار داشت: فوتبال استان دربحث مربیگری رو به توسعه و پیشرفت است. وی ضمن تاکید بر به روز بودن مربیان گفت: علم روز به روزدر حال تغییر است و اطلاعات جدیدی هر روز وارد فوتبال جهان می شود و نیاز است تمامی مربیان با این علم آشنا شوند.
رنجبریان بیان کرد: لازم  است مربیان ما خود شان را به  علم روز مربیگری نزدیک کنند و برای این موضوع نیاز است که مربیان حتما در دوره های دانش افزایی شرکت کنند.
وی گفت: برگزاری کلاس های دانش افزایی به ارتقا بیشتر مربیان کمک می کند و شرکت نکردن مربیان در این کلاس های دانش افزایی برای آن ها محرومیت های  از جمله  جلوگیری از بستن قرارداد با باشگاه هایی که می خواهند در آن فعالیت کند خواهد داشت.  محمد احمدی زاده ریئس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: در مدتی که مسئولیت هیات برعهده دارم بیشترین تعامل را با هیات استان داشته ایم و همین تعامل و همکاری نزدیک دو طرفه باعث پیشرفت هیات فوتبال شهرستان بندر عباس شده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.  وی بیان داشت: یکی از اصلی ترین و مهمترین فعالیت های هیات برگزاری مسابقات پایه است که کمک بزرگی برای شناسایی استعدادها در شهرستان است.  احمد زاده افزود: ریئس هیات استان عنایت خاصی نسبت به رشد توسعه و گسترش فوتبال در مرکز استان دارد چرا که بندرعباس قلب تپنده فوتبال استان است و جای بسی شکر گذاری و قدردانی است. امینی زاده نایب ریئس هیات فوتبال استان درادامه این جلسه اظهار داشت: هدف از بازدید و تشکیل این جلسه کمک به روند پیشرفت هیات فوتبال شهرستان بندرعباس است و روند رشد فعالیت ها نسبت به گذشته است که با فعالیت دلسوزانه اعضا هیات ستودنی است.
وی بیان داشت: برطرف کرد مشکلات ، تقویت سیستم اداری ، هماهنگی بین بخشی وبررسی و برطرف نمودن ایرادها واشکالات از جمله هدف این بازدیدها است.
شاهی ریئس کمیته آموزش هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: هدف از برگزاری کلاس های دانش افزایی ارتقا سطح دانش مربیان است و دراین برنامه که ازسوی شهرستان واستان برگزار می گردد علاوه بر ارتقا دانش مربیان، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربیگری آموزش داده می شود. وی افزود: مربیان برای تمدید مدرک مربیگری خود نیاز به گذراندن دوره های دانش افزایی دارند که در قالب کلاس هایی با آخرین فنون و تاکتیک روز در این رشته آشنا خواهند شد. در این جلسه روسای مختلف کمیته های هیات فوتبال هرمزگان و شهرستان بندرعباس در مورد موفقیت ها و مشکلات موجود مطالبی بیان کردند.
همچنین در این جلسه با حکم قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان ،  سبحان کوهی به عنوان  مسئول جدید کمیته جوانان هیات فوتبال هرمزگان معرفی شد.
سبحان کوهی پیش از این ، مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس بود که به موجب این حکم ، و با همین سمت در هیأت فوتبال استان هرمزگان هم منصوب شدند.‌ در حاشیه این انتصاب  از زحمات بی شمار منصور رئیسی ، مسئول سابق کمیته جوانان ،  قدردانی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها