مدیر تعاون روستایی هرمزگان خبر داد:

ایجاد روستا بازار، راهی موثر برای بهبود اشتغال و رونق تولید



مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: ایجاد روستا بازار برای کمک به اشتغال و رونق تولید و همچنین ارتقاء سطح توانمندی تشکل‌ها و افزایش قدرت خرید مردم در استان هرمزگان موثر است.

به گزارش صبح ساحل، «عیسی برخورداری»، مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: حضور شبکه تعاونی روستایی با نظارت سازمان تعاون روستایی در بازار خرید و فروش انواع محصولات کشاورزی در قالب خریدهای تضمینی و ساماندهی فروشگاه‌ها، امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه شبکه تعاون روستایی در تمام مراحل زنجیره ارزش تولید، افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار فروشگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی بخش روستایی می‌توانند به‌صورت متمرکز و هماهنگ با اتحادیه‌ها در راستای توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار وارد عمل شوند.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ضمن تاکید به همکاران شهرستان‌ها در راستای تجهیز فروشگاه‌ها، اضافه کرد: با تکمیل و تجهیز فروشگاه‌ها و توزیع شبکه‌ای در تعاون روستایی می‌توان از ظرفیت این فروشگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی در توزیع کالاهای اساسی نظیر برنج و روغن و... استفاده کرد.

برخورداری همچنین نسبت به جمع آوری اطلاعات تکمیلی فروشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه و توزیع سوخت تا قبل از بروز مشکل تاکید کرد.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های تعاون روستایی باید با مشارکت و تعامل یکدیگر در راستای بسته‌بندی و فروش محصولات اقدام کنند.

برخورداری اضافه کرد: مهمترین اقدامات انجام شده توسط اتحادیه تعاون روستایی استان شامل خرید و فروش نهاده‌های کشاورزی، راه‌اندازی فروشگاه هایپرمارکت خلیج فارس و راه‌اندازی روستا بازار در سه نقطه از استان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها